شعار «نه به کیسه‌های پلاستیکی» فرهنگ‌سازی شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: فرهنگ «نه به کیسه‌های پلاستیکی» در استان بوشهر ترویج می‌شود.

شعار «نه به کیسه‌های پلاستیکی» فرهنگ‌سازی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین دلشب صبح دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های فرهنگی محیط زیست اظهار داشت: یکی از مهمترین راهکار‌ها برای بهبود محیط زیست، فرهنگ‌سازی و اجرای برنامه‌های اینچنینی است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اجرای برنامه‌های روز زمین پاک در سطح استان بوشهر اضافه کرد: حضور کارشناسان و محیط بانان اداره کل حفاظت محیط زیست در مدارس یکی از برنامه‌ها است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به فرهنگ‌سازی در زمینه شعار «نه به کیسه‌های پلاستیکی» در مدارس و اماکن استان بوشهر خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی آموزشی و فرهنگی متنوعی در این زمینه اجرا می‌شود.

وی به اهمیت بالای اطلاع رسانی و آموزش محیط زیست اشاره کرد و ادامه داد: هنگام خرید مایحتاج خود همچون نان، میوه و مواد مصرفی با نه به گرفتن کیسه‌های پلاستیکی می‌توانیم نقش مهمی در عدم تولید زباله داشته باشیم.

دلشب یکی از برنامه‌های مهم و موثر در زمینه مدیریت امن پسماند را آشنایی اقشار مختلف جامعه با انواع زباله‌ها و تاکید بر تفکیک زباله از مبدا عنوان کرد و افزود: در این راستا اداره‌کل محیط زیست بوشهر برای هرگونه همکاری و اجرای برنامه‌های مختلف آماده است.

انتهای پیام/م

فرهنگ «نه به کیسه‌های پلاستیکی» در استان بوشهر ترویج می‌شود

برچسب ها: محیط زیست ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.