جلسه هیئت اجرایی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا برگزار شد

جلسه هیئت اجرایی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا با حضور حسین رضا زاده به میزبانی ازبکستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا جلسه هیئت اجرایی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا به میزبانی ازبکستان برگزار شد که حسین رضازاده یکی از حاضران در این نشست  بود.

در ابتدای شروع مراسم، بوسابا دبیرکل کنفدراسیون آسیا این نشست را با یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشت الکساندر کورلوویچ قهرمان سابق المپیک آغاز کرد.

محمد جلود، دبیر فدراسیون IWF عنوان کرد که فدراسیون های عضو باید در بحث مبارزه با دوپینگ به صورت جدی تر برنامه هایشان را دنبال کنند تا در آینده دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

همچنین ماخمدوف نایب رئیس کنفدراسیون آسیا و رئیس فدراسیون ازبکستان هم در حاشیه این نشست اطلاعاتی را از نحوه آماده سازی کشور قزاقستان به اطلاع حاضران رساند.

لیلا روزگونی نماینده فدراسیون جهانی هم در حاشیه این جلسه اطلاعات جامع و کاملی از سیستم کسب سهمیه المپیک 2020 برای کشورهایی که می‌خواهند برای شرکت در المپیک آماده شوند، ارائه کرد.

گفتنی است مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان وزنه برداری آسیا از امروز به صورت رسمی شروع شد که دو تو توانگ از ویتنام در دسته ۵۰ کیلوگرم توانست با ثبت 128 کیلوگرم  رکورد دوضرب جهان و آسیا را بشکند.

انتهای پیام/

جلسه هیئت اجرایی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار