حاشیه نشینی باعث افزایش جرائم است

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت:تجربه نشان داده است بخش عمده‌ای از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهر‌ها به وقوع می‌پیوندد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،احمدعلی انجم روز رئیس دادگستری شهرستان جیرفت در دیدار شهردار و اعضای شورا اسلامی شهر جیرفت گفت:حاشیه نشینی باعث افزایش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی وهمچنین ایجاد مشکلات و معضلاتی برای مردم می‌شود

این مقام قضائی اظهارداشت: باتوجه به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر از سوی مردم رای اعتماد گرفته اند بایستی با جدیت در جهت عمران، آبادانی و توسعه شهری وجلب اعتماد عمومی تلاش نمایند.

انجم روز با تاکید به اینکه و انجام اقدامات فرهنگی تاثیر بسزایی در کاهش جرائم خواهد داشت، افزود: برنامه‌ها و اقدامات شهرداری برای توسعه شهری می‌تواند به توسعه فرهنگی کمک کند.

وی افزود:بایستی با همدلی، تعامل وهمفکری تمام در جهت حمایت از شهردار مورد انتخاب و برنامه‌های خوب شهری در جهت آبادانی شهر اقدام شود

حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیز در این دیدار گفت: اتحاد و همدلی باعث رسیدن به اهداف بزرگ می‌شود و این همدلی و اتحاد موجود بین اعضای شورای شهر نوید آن را می‌دهد که برای پیشرفت و توسعه شهر جیرفت گام‌های بزرگی برداشته شود؛ و امید آن است این وفاق بین مسئولین در جامعه نهادینه گردد.

انتهای پیام/ی

برنامه منسجم برای جلوگیری از حاشیه نشینی در جیرفت تدوین می‌شود

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.