کلانتری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

عملیاتی کردن برنامه جامع فرهنگی دانشگاه آزاد در سال ۹۷

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از پیگیری جدی برای اجرایی شدن برنامه جامع فرهنگی دانشگاه آزاد در سال ۹۷ خبر داد.

عملیاتی کردن برنامه جامع فرهنگی دانشگاه آزاد در سال ۹۷ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برنامه جامع فرهنگی دانشگاه آزاد برای سال جدید اظهار کرد: برنامه جامع فرهنگی دانشگاه آزاد برای سال جدید شامل سیاست‌ها، اولویت ها و برآوردهای اجرایی مشخص است و براساس این برنامه جامع فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد سامان پیدا می‌کند .

کلانتری گفت: اجرایی شدن برنامه جامع فرهنگی دانشگاه آزاد یکی از کارهای مهمی است که قرار است در سال جدید به طور جدی پیگیری شود.

وی در خصوص عملیاتی کردن برنامه جامع فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: اجرایی کردن این برنامه جامع در همه واحدها بر اساس اقتضا و نیازهای محلی و بومی و باتوجه به الویت های آن دانشگاه انجام می‌گیرد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد مطرح کرد: این برنامه جامع فرهنگی شامل مسائل دینی دانشگاه، نشست‌ها و تجمع‌های دانشجویی، مناظره‌های دانشجویی و تشکل‌های سیاسی دانشجویان است.

کلانتری با بیان این که هدف اصلی از برنامه فرهنگی این است که دانشگاه باید به سمت اسلامی شدن حرکت کند، گفت: منظور از دانشگاه اسلامی، دانشگاهی است که بحث علم در آن رایج و دارای برنامه‌های نشاط آور باشد.

وی  با اشاره به اینکه مسئله خوابگاه‌ها، نقل و انتقالات و مشاوره‌ها در سند جامع برنامه فرهنگی است، گفت: در این فعالیت‌های فرهنگی متخصصانی را قرار داده‌اند که مشاوره روحی، تحصیلی و ازدواج را یک جا ارائه می‌دهند.

حمایت از کالای ایرانی باید در جامعه فرهنگی نهادینه شود

وی در ادامه در خصوص شعار سال عنوان کرد: حمایت از کالای ایرانی موضوع مهمی است و همه در مقابل تحقق شعار سال مسئول هستند.

کلانتری با اشاره به این که حمایت از کالای ایرانی باید در جامعه فرهنگی نهادینه شود، افزود: خرید کالای ایرانی باید نسبت به خرید کالای خارجی اولویت داشته باشد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با بیان این که خرید کالای ایرانی باید نسبت به کالای خارجی اولویت داشته باشد، گفت: وقتی مردم جامعه به جای خرید کالای خارجی جنس ایرانی خریداری کنند، زندگی‌ها شکل می‌گیرد و اقتصاد کشور رشد می‌کند.

وی در خصوص این که دانشگاه آزاد بخش بزرگی از جامعه را تشکیل می‌دهد،عنوان کرد: دانشگاه آزاد باید در تهیه مایحتاج عمومی خود از کالای ایرانی استفاده کند و این یک مصرف بزرگ ایرانی است که می‌تواند به خرید و حمایت از کالای ایرانی کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار