آیت الله علوی گرگانی:

ظهور یکی از وعده‌های خداوند است که حتماً اتفاق می‌افتد

یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه ظهور امام زمان (عج) یک حقیقت است گفت: ظهور یکی از وعده‌های خداوند است که حتماً اتفاق می‌افتد، خدمات ما هم برای زمینه سازی این حقیقت است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛  آیت الله سیدمحمد علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با مسوولین ستاد مردمی اجتماعات مهدوی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: به لطف خدا فعالیت شما بسیار مورد پسند و مطلوب بوده است واین از نعمت‌های خداوند است که در این مسیر فعالیت می‌کنید.

ایشان ادامه دادند: خداوند موقعیت‌هایی را برای انسان ایجاد کرده است، وظیفه ما این است که این فرصت‌ها را غنیمت بشماریم و از آن‌ها استفاده کنیم.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه ظهور امام زمان (عج) یک حقیقت است ادامه داد: ظهور یکی از وعده‌های خداوند است که حتماً اتفاق می‌افتد، خدمات ما هم برای زمینه سازی این حقیقت است.

وی با بیان اینکه تعلیم و تعلم در مورد امام زمان(عج) یکی از فرصت‌هایی است که خدا در اختیار ما قرار داده است بیان کرد: شما باید بسترها را برای این زمینه ایجاد کنید، باید مردم را آگاه کنید که امام زمان(عج) چه شخصیتی است و ما منتظر چنین کسی هستیم.

آیت الله علوی گرگانی ابراز کرد: باید گروهی از طلبه‌ها را بگذارید تا در مورد امام زمان(عج) مطالعه کنند و در مراسمات مردم را آگاه کنند.

وی با بیان این موضوع که برخی مردم را تشویق به گناه می‌کنند تا ظهور اتفاق بیفتد ادامه داد: این حرف و تفکر اشتباهی است، یکی از زمینه‌های ظهور حضرت، فراگیری فساد در جامعه بصورت خود به خود است نه اینکه آگاهانه مردم را تشویق به گناه کنیم.

انتهای پیام/الف

مردم را آگاه کنید که امام زمان(عج) چه شخصیتی است و ما منتظر چنین کسی هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار