احداث کمپ گردشگری در منطقه نمونه گردشگری دشت

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی ازاحداث کمپ گردشگری در منطقه نمونه گردشگری دشت در گرمه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ هادی سعادت طلب سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی افزود: برای تجهیز این کمپ گردشگری که با همکاری بخش خصوصی ساخته شده، در مجموع ۲۰۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی اظهار کرد: منطقه نمونه گردشگری دشت شهرستان گرمه که در ۱۳۷ کیلومتری شهرستان بجنورد قرار گرفته است به عنوان اولین کمپ گردشگری از ورودی شهرستان گرمه (استان خراسان شمالی) به حساب می‌آید.
سعادت طلب مجموعه اقدامات انجام یافته در این کمپ گردشگری را ساخت ۵ آلاچیق، سرویس بهداشتی وبرج نوری، محوطه سازی، برای گردشگران از جمله اقدامات انجام شده در این مجموعه را عنوان کرد.
سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: فاز اول این مجموعه ۵۰۰ متر مربع است و اداره کل میراث فرهنگی در نظر دارد فاز دوم آن را با همکاری بخش خصوصی بهره¬برداری کند.
سعادت طلب، آب و هوای پاک و دل انگیز، وجود مناطق بکر طبیعی و چشم انداز کم نظیر را از جمله شاخصه‌های قابل توجه این کمپ نمونه گردشگری عنوان کرد و یاد آور شد: این مجموعه طبیعی می‌تواند موجب رونق گردشگری شهرستان گرمه شود.
انتهای پیام/آ


اختصاص اعتبار برای کمپ گردشگری دشت در گرمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.