معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی؛

آستان قدس رضوی قصد افزایش اجاره موقوفات را ندارد

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی قصد افزایش اجاره موقوفات را ندارد و اگر هم افزایشی باشد که مقدار آن بسیار کم است.

آستان قدس رضوی قصد افزایش اجاره موقوفات را نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛غلامرضا رحمتی‌زاده، افزود: مبنای دریافت حقوق اجاره موقوفات متعلق به آستان قدس رضوی به منظور تعیین محاسبات نرخ اجاره بهای سالانه، از سوی اداره کل امور مالیاتی استان است و افزایش آن در اختیار ما نیست.

وی گفت:مستاجران می‌توانند با اقدام به موقع در تعیین میزان نرخ اجاره بهای مزبور، ضمن عمل به تکالیف شرعی و قانونی، از مزایای زمانی این محاسبات بهره‌مند شوند.

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی در رابطه با مستاجرانی که به منظور تجدید اجاره ملک خود در زمان مناسب مراجعه نکرده و مدت اجاره آن‌ها انقضاء یافته نیز گفت: چنانچه مستاجران به هر دلیلی برای تجدید اجاره بهای اراضی موقوفه آستان قدس رضوی اقدام نکنند و مشمول گذشت زمان شوند، هنگام مراجعه برای تجدید اجاره بها، محاسبات لازم بر اساس نرخ مربوط به زمان مراجعه آنان صورت می‌گیرد.

رحمتی‌زاده تاکید کرد: هرگونه تاخیر در مراجعه، مستلزم افزایش میزان پرداخت حقوق موقوفه متناسب با زمان مراجعه مستاجران خواهد بود و موجب بروز مشکلاتی برای مستاجران از جمله نبود امکان در رهن قرار گرفتن سند اجاره در نزد بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و... برای مستاجران خواهد شد.

وی افزود: مستاجران با مراجعه به موقع ضمن جلوگیری از اتلاف وقت، می‌توانند از نقل و انتقال سریع و آسان مورد اجاره و دیگر موارد مربوط بهره‌مند شوند.

انتهای پیام//ز. ج
 

اجاره موقوفات آستان قدس رضوی افزایش نمی یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.