فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته جشن روز جوان با حضور وزیر ارتباطات در اردبیل برگزار می‌شود.

جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی های انجام یافته جشن بزرگ روز جوان با حضور وزیر ارتباطات در اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای باشکوه برگزار شدن این مراسم انجام یافته است.

وی با اشاره به این که به مناسبت هفته جوان برنامه‌های مختلفی در اردبیل برگزار می‌شود افزود: از ظرفیت‌های جوانان برای توسعه و پیشرفت استان در عرصه‌های مختلف استفاده می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: همزمان با هفته جوان همایش ها و کارگاه‌های زیادی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود که از ظرفیت‌های جوانان استفاده می‌شود تا تاثیرگذاری جوانان در این زمینه استفاده شود.

زنجانی از برگزاری کارگاه‌های پیشگیری آسیب‌های اجتماعی با حضور جوانان در اردبیل خبر داد و افزود: از جوانان نخبه و با استعداد استان اردبیل در عرصه‌های مختلف تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به این که 5 شهید والامقام اردبیل زیر 15 سال هستند افزود: تجلیل از خانواده‌های این شهدا در این هفته در دستور کار قرار گرفته چرا که ما مدیون خون شهدای والامقام هستیم.

زنجانی بیان کرد: همزمان با هفته جوان جشن ازدواج نیز برگزار می‌شود و یکی از اولویت‌های تسهیل ازدواج جوانان است که ازدواج آسان باید در اردبیل با فرهنگ‌سازی مناسب تحقق یابد.

وی از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی به مناسبت هفته جوان خبر داد و افزود: نشست‌های تخصصی نیز با حضور جوانان در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

جشن روز جوان در اردبیل

برچسب ها: جوان ، وزیر ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.