حمايت از توليد ملى يعنى حمايت از اشتغال جوان ايرانى

استاندار كردستان گفت: حمايت از توليد ملى يعنى حمايت از اشتغال جوان ايرانى و با تحقق اين شعار، مشكلات كشور حل مى شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از پايگاه اطلاع رسانى استاندارى كردستان؛ بهمن مرادنيا در اولين جلسه اصلى كميسيون برنامه ريزى، هماهنگى و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان در سال ٩٧، قاچاق را يكى از معضلات امروز كشور عنوان كرد و افزود: به نظر من هنوز آمار دقيقى در كشور و استان نداريم كه بدانيم با چه حجمى از قاچاق مواجهيم و با وجود زحمات فراوان براى مبارزه با آن چقدر موفق بوده ايم.

وى ادامه داد: لذا مى طلبد تلاش كنيم به نحوى عمل كنيم كه بتوانيم در مبارزه با اين پديده شوم موفق باشيم و اين امر ميسر نيست مگر با همت و تلاش همه دستگاه ها.

مرادنيا خواستار تلاش همه مسئولين براى تحقق شعار توليد ملى، حمايت از كالاى ايرانى شد و خاطر نشان كرد: حمايت از توليد ملى يعنى حمايت از اشتغال جوان ايرانى و با تحقق اين شعار، مشكلات كشور حل مى شود.

استاندار همچنين گفت: قاچاق كلاف سردرگمى است كه نمى دانيم با چه حجمى و با چند باند در حال مبارزه هستيم و موفقيت هاى به دست آمده در اين مبارزه چند درصد از قاچاق را از بين برده است.

وى بر لزوم تقدير مادى و معنوى از پرسنل نيروى انتظامى و ساير دستگاه ها كه اقدامات ويژه در مبارزه با قاچاق داشته اند تاكيد كرد و افزود: سيستم براى عملكرد اين افراد ارزش قائل است.

مرادنيا در پايان گفت: سعى مى كنيم در ارديبهشت ماه نشستى با استانداران استان هاى همجوار كه با عراق نيز هم مرز هستند نشستى برگزار كنيم تا با همفكرى بتوانيم مشكل قاچاق از مرزهاى مشترك را حل كنيم.

انتهای پیام/م

قاچاق يكى از معضلات امروز كشوراست

 

برچسب ها: اشتغال ، قاچاق ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.