هفته آینده؛

بهره برداری از چندین طرح دانشگاه علوم پزشکی اهواز با حضور وزیر بهداشت

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از بهره برداری از چندین طرح در این دانشگاه، یکشنبه هفته آینده با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

فرهاد حمزه لویی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خوزستان، یکشنبه هفته آینده بیان داشت: بهره برداری از 23 طرح بهداشتی و درمانی زیر مجموعه این دانشگاه از برنامه های سفر سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان است.

وی این طرح ها را شامل؛ 12 بهداشتی و 11 درمانی عنوان و تصریح کرد: این طرح ها به صورت نمادین در بیمارستان 128 تختخوابی شهدای نفت دشت آزادگان و با اعتبار 881 میلیارد و 398 میلیون ریال به بهره برداری خواهند رسید.

حمزه لویی، افتتاح مجتمع کلینیک تخصصی و فوق تخصصی، مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق، مجتمع فوق تخصصی جراحی قلب و عروق، و بخش فوق تخصصی آندوسکوپی و کلونوسکوپی و ERCP (آندوسکوپی مجاری صفراوی وپانکراس) بیمارستان گلستان اهواز را از جمله طرح های درمانی عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه افزود: سلامتکده طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز، پروژه های لاندری (رختشویخانه) و ریکاوری اتاق عمل بیمارستان رازی اهواز، کلینیک تخصصی امام علی (ع) اندیمشک و بازسازی یکی از پایگاه های فوریت های پزشکی مسجدسلیمان از دیگر پروژه های درمانی هستند که با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری خواهند رسید.

وی، راه اندازی سیستم مانیتورینگ زنجیره سرد(برای نگهداری واکسن) و بخش جین اکس بورت (مقاومت میکروبی) معاونت بهداشتی، 4 خانه بهداشت و 3 مرکز خدمات جامع سلامت شرق اهواز، خانه بهداشت ماهشهر، مرکز بهداشتی و درمانی صیدون باغملک، واحد تالاسمی بیمارستان شهدای شبکه بهداشت و درمانی ایذه و آزمایشگاه مرکزی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون از جمله طرح های بهداشتی آماده بهره برداری عنوان کرد.

گفتنی است؛ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی یکشنبه آینده از طریق فرودگاه آبادان وارد خوزستان می شود و در نخستین روز سفر به این استان ضمن بازدید از روند طرح های بهداشتی و درمانی زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان، چند طرح نیز با حضور وی به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/گ

بهره برداری از طرح های دانشگاه علوم پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.