مدیرکل راهداری استان همدان؛

همدان، میزبان مانور ایمنی حمل و نقل با محوریت روز بدون حادثه می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: همزمان با روز ملی ایمنی حمل و نقل مانور ایمنی در جاده های استان برگزار می شود.

همدان، میزبان  مانور ایمنی حمل و نقل با محوریت روز بدون حادثه می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رودباری به مناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل در نشست هماهنگی مانور روز بدون حادثه رانندگی که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، برگزار شد، گفت: هفتم اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی ایمنی حمل و نقل مانور ایمنی در جاده های استان همدان برگزار می شود.

وی افزود: در این مانور که در جاده های استان و در مسیر راه های شریانی برگزار می شود دستگاه های اجرایی مرتبط با حمل و نقل حضور دارند.

رودباری با بیان اینکه برنامه های متعددی برای روز ملی ایمنی در استان تدارک دیده شده است گفت: چاپ بنر و نصب آن در پلیس راه ، پایانه های مسافربری و باری، مجتمع های خدماتی رفاهی، برگزاری نشست با حضور کارشناسان پلیس راه و پاکسازی حریم جاده های استان با حضور سازمان های مردم نهاد از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: در روز جمعه تمام مراکز معاینه فنی عمومی که زیرپوشش سازمان حمل و نقل قرار دارند به شکل نیم بها خدمت رسانی می کنند.

مدیرکل راهداری استان همدان با تأکید بر اینکه یکی از موضوعات مهم در زمینه حمل و نقل بالا بردن فرهنگ ترافیکی و ایمنی است اظهار کرد: سالیانه تعداد قابل توجهی تلفات ناشی از حوادث رانندگی درون شهری و برون شهری به وجود می آید.

انتهای پیام/ د

مانور ایمنی حمل و نقل در همدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.