مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای روستاها فاقد دهیاری و مناطق عشایری این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمدعلی غفاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظارت بر هزینه کرد و اختصاص۴۵ میلیارد تومان برای عمران و آبادی روستاهایتوزیع اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده بر عهده اداره کل امور مالیاتی نیست، عنوان کرد: طبق قانون نظارت بر توزیع بر عهده فرمانداری‌ها و اجرا نیز جزو وظایف دستگاه‌های اجرایی است.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در سال 96 افزون‌بر 820 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در این استان شامل عوارض ارزش افزوده سایرکالا و خدمات و عوارض آلایندگی وصول شد که به نوعی شاهد تحقق 99 درصدی برنامه وصلی بوده‌ایم.

 وی از تخصیص ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای روستاها فاقد دهیاری و مناطق عشایری این استان خبر داد.

غفاری با تاکید بر اینکه حفظ کرامت انسانی، بکارگیری خردجمعی، مشتری مداری، تلاش موثر برای برنامه محوله با رعایت حقوق شهروندی لازمه پیشرفت امور است، افزود: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری بنام "حمایت از کالای ایرانی" در زمینه تحقق این مهم به عنوان یک راهبرد ملی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/غ

820 میلیار ریال مالیات بر ارزش افزوده در استان وصول شد

برچسب ها: مالیات ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.