آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی؛

بسیاری از کارخانه‌ها نیازمند سرمایه هستند

آیت‌الله علوی گرگانی گفت:به وضعیت کارخانجات رسیدگی شود،بسیاری از کارخانه‌ها نیازمند امکانات و سرمایه هستند.

بسیاری از کارخانه‌ها نیازمند سرمایه هستندبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: مردم با مشاهده شما در بین خود امیدوار می‌شوند و به این وسیله مشکلات قابل حل است.

وی افزود: یکی از خصوصیات مهم و ضروری برای شما قلب سلیم است زیرا این رحمت و مهربانی درون شما به مردم امید می‌دهد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه کار سختی بر عهده شما قرار گرفته است گفت: کسب رضایت مردم بسیار مشکل است ولی در برابر آن پاداش بیشتری دارید بنابراین اگر رفاه برای مردم کسب کنید از پاداش خداوند بهره‌مند می‌شوید.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی خاطرنشان کرد: لازم است پیرو سخنان رهبری در این زمینه باشید و به وضعیت کارخانجات و کارهای مردمی رسیدگی کنید. بسیاری از کارخانه‌ها امکانات و سرمایه نیاز دارند که همت شما در این زمینه می‌تواند درصد بالایی از کارها را پیش ببرد.

آیت‌‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانید حمایت بیشتری از جامعه کارگری داشته باشید تا بتوانند چرخ‌های تولید را به حرکت درآورند.

وی با اشاره به کاهش مشکلات اقتصادی در یکی از کشورها گفت:‌ زمانی که با مسئول این کشور صحبت شد بیان کرد مبلغی به عنوان وام در اختیار این افراد قرار داده شد تا با راه‌اندازی کار و کسب درآمد قسط آن را بپردازند. اگر دولت بتواند مبلغی در اختیار جوانان بیکار قرار دهد تا چرخ مملکت به گردش درآید و اشتغال ایجاد شود بسیار سودمند است.

انتهای پیام/ش

دیدار وزیر کار با آیت الله علوی گرگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.