کرمان با 400 درصد رشد در امور جوانان بر سکوی نخست کشور

رییس مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از کسب رتبه ی نخست کشور توسط استان کرمان در حوزه عملکردی ستاد ساماندهی امور جوانان با چهارصد درصد رشد خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مازیار ناظمی، رییس مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در مراسم  اختتامیه همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش جوانان کشور که در هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد با اعلام اینکه استان کرمان با رشد چهارصد درصدی، رتبه ی نخست کشور را به خود اختصاص داده، گفت: این نشان می دهد کرمان تاکنون در این حوزه موفق عمل کرده است.

وی به همایش 3 روزه ی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش جوانان کشور به میزبانی کرمان اشاره کرد و افزود: این نبض تصمیم گیری کشور در استان ها بود که این حلقه در اینجا جمع شوند.

ناظمی از امیری خراسانی با عنوان مدیرکلی جوان، پرکار، فعال و دانشمند یاد کرد و ضمن تقدیر از وی بواسطه این میزبانی، تصریح کرد: دو بخش مهم در وزارت ورزش و جوانان وجود دارد که  یکی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و دیگری بخش فدراسیون هاست.

وی یادآور شد: 52 فدراسیون و 30 استان داریم که این دو، بال اطلاع رسانی ما هستند و تفکرات حوزه اطلاع رسانی دولت و وزارت ورزش و جوانان را برای آن چیزی که ما فکر می کنیم به آگاهی، شادی و موفقیت مردممان مربوط می شود، این دو بال انجام می دهند.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: این همایش سالانه هر بار در یک استان برگزار می شود که امسال این کار در استان کرمان انجام شد.

ناظمی با ابراز خرسندی از میزبانی خوب استان کرمان افزود: این همایش با رضایت اکثر دوستان به پایان رسید.

وی تصریح کرد: در این همایش نگاهمان بررسی خط مشی ها بود، بحث های کارشناسانه، کلاس های آموزشی و دعوت از مهمانان و معاونان وزارت خانه را داشتم که در این همایش از دکتر احمدی معاون فرهنگی ،آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان دعوت شد، همچنین در این همایش پیام وزیر ورزش قرائت شد و در واقع این همایش نگاه و اهمیتیست که مجموعه دولت و وزارت خانه به حوزه اطلاع رسانی، شفافیت و آگاهی رسانی مردم دارد.

ناظمی سال 97 سال را سال پرکاری برای وزارت ورزش و جوانان و روابط عمومی های ادارت کل عنوان کرد و با تأکید بر بحث آموزش های تخصصی روابط عمومی ها، یادآور شد: این آموزش ها تنها به این همایش های سالانه مربوط نمی شود، بلکه کارهای آموزشی در طول سال از راه دور و از طریق بخش آموزش مرکز روابط عمومی وزارت دنبال می شود و مدام دستورالعمل هایی که از دولت می آید و بخش مهم آن هم موضوع پاسخگویی است با روابط عمومی های ادارت در میان گذاشته می شود.

وی گفت: امسال رویدادهای ورزشی بزرگی چون جام جهانی، بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتای آندونزی، جام ملت های آسیا و ... را در پیش رو داریم که بخش مهمی از آن از طریق مجرای اطلاع رسانی که در استان ها وجود دارد، انجام می شود.

ناظمی افزود: یکی از شاخص های دوران مدیریت سلطانی فر، وزیر ورزش این بود که ما یک رویشی برای حضور مدیران جوان ایجاد کنیم که منظور از جوان بودن نه تنها به لحاظ سن، بلکه هم به لحاظ سن و هم پختگی و آمادگی است که خوشبختانه در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان هم این شاخص دنبال شد و اکنون امیری خراسانی به عنوان یک جوان فعال، آگاه و اهل کار مطرح است.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، کرمان را استان برترین ها و سرشار از استعدادهای ناب عنوان و ابراز امیدواری کرد: از این استان شاهد کسب مدال طلا در رقابت های آسیایی و پارآسیایی باشیم.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز با اشاره به اینکه استان کرمان 4 تا 6 اردیبهشت جاری میزبان همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش جوانان کشور بود، گفت: در طی این مدت کارگاه های آموزشی، دوره های دانش افزایی و نشست های تخصصی برگزار شد.

وی افزود: این همایش با حضور مازیار ناظمی، رییس مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و دکتر احمدی، معاون فرهنگی ،آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان نیز یکی از مهمامان ویژه ی این همایش بود.

امیری خراسانی با اعلام اینکه برقراری ارتباط با بدنه جامعه و نهادها و دستگاه های مختلف یک کار فوق العاده علمی، ظریف و هنرمندانه است، تصریح کرد: از این رو روابط عمومی ها باید با دانستن علمیت این قضیه و آگاهی کامل از نظریه های ارتباطات جمعی به نحو مطلوبی آن را به کار بگیرند.

وی ابراز امیدواری کرد: این همایش برای مدیران روابط عمومی های ادارت ورزش و جوانان کشور موثر واقع شده باشد.

در پایان این همایش از روابط عمومی های تلاشگر و موثر با اهدای لوح، تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

مراسم  اختتامیه همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش جوانان کشور در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار