تهدید پوچ لیبرمن: اگر ایران به تل‌آویو حمله کند، تهران را هدف قرار می‌دهیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین لفاظی خود مدعی شد در صورت حمله ایران به تل‌آویو، اسرائیل نیز تهران را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در مصاحبه با روزنامه سعودی «ایلاف» مدعی شد: «اگر ایران به تل آویو حمله کند، اسرائیل نیز به تهران حمله خواهد کرد و تمام پایگاه های نظامی ایرانی ها در سوریه، که تهدیدی برای اسرائیل است، را نابود خواهد کرد.»

لیبرمن در ادامه لفاظی هایش مدعی شد: «اسرائیل تمایلی به جنگ ندارد؛ اما حاضر است برای مقابله با حضور نظامی ایران در سوریه هر بهایی را بپردازد.»

وی در ادامه این مصاحبه در اظهاراتی مضحک مدعی شد حکومت فعلی ایران روزهای پایانی خود را سپری می کند و از رئیس جمهور آمریکا خواست با خروج از توافق هسته ای ایران زمینه فروپاشی اقتصادی این کشور را مهیا کند!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اظهار کرد که این رژیم حاضر است با کشورهای عربی گفتگو و مذاکره کند؛ اما نامی از یک کشور عربی مشخص به میان نیاورد.

همچنین وی که به واشنگتن سفر کرده با «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی جدید آمریکا دیدار کرد.

در این باره خبرنگار رویترز گزارش داده لیبرمن بعد از این دیدار گفت: «آمریکا با ما درباره خاورمیانه (غرب آسیا) هم‌نظر است.»

روزنامه معاریو آنلاین هم به نقل از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نوشته است: «دیدارم در کاخ سفید با مشاور امنیت ملی آمریکا پایان یافت. جان بولتون، یکی از دوستان وفادار اسرائیل است.»

لیبرمن همچنین گفته است: «از اینکه آمریکایی‌ها نظر یکسانی با ما درباره اوضاع خاورمیانه دارند خشنودم و از حمایت آنها از اسرائیل در این مرحله حساس سپاسگذارم.»

انتهای پیام/

تهدید پوچ جدید لیبرمن علیه ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۰:۲۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
با جنگ وخونریزی خیلی مخالفم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
نه بابا؟؟؟
چقدر ترسیدیم
Thailand
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
زمان زیادی نخواهد گذشت که وقتی این حرفها را در ذهنت یادآوری کنی به خودت لعنت خواهی فرستاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
این آدم نادان نمی فهمد که اگر ایران به اسرائیل حمله کند وسعت و حجم و دقت آتش چنین حمله ای تا چه حد خواهد بود و آیا در این صورت مکانی و ابزاری برای آنها باقی خواهد ماند که بتوانند با آن پاسخ دهند یا نه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
بیشین بینیم بابا .اینکاره نیستی خودتم حیرون میکنی .ماییم نوای بی نوایی بسم الله اگه حریف مایی

ما ایرانی هستیم مارو دست کم گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
چه غلط مضحکی .
Qatar
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
شماها جرئت ندارید اسم ایران رو بیارید
آخرین اخبار