26هزار خانوار در اردبیل تحت پوشش کمیته امداد هستند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: در حال حاضر 26هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 54هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حسین دشتی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل امروز در نشست با فرماندار مشگین شهر افزود: در حال حاضر 26هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 54هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که ماهانه علاوه بر دریافت خدمات مختلف بیش از 53میلیارد ریال مستمری دریافت می کنند.

وی همچنین گفت: 240میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای مدد جویان تحت پوشش این کمیته هزینه می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل تصریح کرد:نرخ سود این تسهیلات بانکی چهاردرصد بوده و20 درصد از کل مبلغ به سایر افراد واجد شرایطی که تحت پوشش این نهاد نمی باشند تعلق خواهد گرفت.

دشتی افزود: اخیرا با هدف اشتغالزایی وکوتاه شدن دست واسطه ها کمیته امداد اقدام به عقد قرارداد تولید وفروش تابلو فرش با یک شرکت معتبر داخلی نموده است.

وی گفت: در این قرار داد یک هزار نفر از بافندگان فرش سهیم می باشند، که از این تعداد 300تن از بافندگان شهرستان مشگین شهر می باشند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با بیان اینکه هم اکنون یکی از مشکلات اصلی مدد جویان در شهرستان مشگین شهر مشکل مسکن می باشد از آمادگی این نهاد برای تملک واحدهای مسکن مهر مازدا دراین شهر ودیگر شهرهای استان خبر داد.

انتهای پیام/ع

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.