معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی؛

آستان قدس رضوی در تأمین مسکن محرومان مشارکت دارد

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی طی سال گذشته در ساخت و بازسازی ۶۱۸ مسکن برای محرومان سراسر کشور مشارکت داشته است.

مشارکت آستان قدس رضوی در تأمین مسکن محرومانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مصطفی خاکسار قهروردی معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی افزود: در سال گذشته کار بازسازی 300 واحد مسکونی انجام شد و عملیات بازسازی و ساخت برای 318 واحد مسکونی دیگر نیز در دست اقدام است.

خاکسار قهرودی گفت: در دهه کرامت سال گذشته 200 منزل مسکونی بازسازی شده در مناطق سیل زده خواف و تربت جام استان خراسان رضوی توسط آستان قدس رضوی به صاحبان آن‌ها تحویل داده شد.

وی افزود: کار بازسازی برخی ساختمان‌های قدیمی و اجرای کامل کارهای ساختمانی و تأسیساتی در روستاهای محروم تیمور آباد و بصرآباد  و ماسوله حاشیه شهر مشهد برای 45 خانوار تنگدست و محروم انجام شد.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی بررسی و انجام مذاکرات در خصوص انعقاد توافقنامه و مشارکت با فعالان و خیران بخش مسکن به منظور تأمین مسکن نیازمندان و محرومان در مناطق محرومی که آستان قدس زمین در اختیار دارد و پرداخت تسهیلات به 130 نفر از سیل زدگان برای ساخت محل نگهداری دام را از دیگر اقدامات این معاونت در سال 96 عنوان کرد.

انتهای پیام // ف.ن
 

ساخت و بازسازی ۶۱۸ مسکن برای محرومان سراسر کشوربا مشارکت آستان قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.