باشگاه فرهنگی؛

روایت طوفان شن صحرای طبس در یک فیلم تلویزیونی/ بلافیگورا در تئاتر شهرزاد

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا زمانی را برای بازدید از یک نمایشگاه و یا رفتن به سینما اختصاص دهیم.

روایت نوستالژی از تجاوز نیروهای آمریکایی به خاک ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کار‌های نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

 

يک پيشنهاد سینمایی

اکران فیلم «لونه زنبور» با بازی محسن کیایی، پژمان جمشیدی، بهاره کیان افشار، هومن برق ‌نورد، پیام احمدی ‌نیا، سیاوش چراغی ‌پور و رعنا آزادی ‌ور در سینماهای ایران همچنان ادامه دارد. تعطیلات آخر هفته فرصت خوبی است تا با خانواده و دوستان به تماشای این فیلم بنشینید.

فیلم سینمایی «لونه زنبور» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سعید خانی است که در خلاصه داستان آن آمده: تا حالا از نزدیک دستِ چپِ زنِ یه پادشاهُ دیدی؟

 

يک پيشنهاد تئاتری

نمایش «بلافیگورا» عنوان نمایش تازه ای از سعید دشتی است که از 12 اردیبهشت ماه هر شب ساعت 20 روی صحنه خواهد رفت. «بلافیگورا» یکی از نمایشنامه های مطرح یاسمینا رضا است که به تازگی قرار است در ایران روی صحنه برود. در این نمایش بهاره رهنما،نگار عابدی، محمد نادری، سپند امیر سلیمانی و صحرا اسداللهی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

فیلم تلویزیونی هفته

فیلم تلویزیونی «طوفان شن» به کارگردانی جواد شمقدری، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مقامات آمریکایی تصمیم می‌گیرند علیه ایران اسلامی و انقلاب نوپای آن دست به تجاوز نظامی بزنند. یک مأمور مخفی پنتاگون راهی ایران می‌شود تا مقدمات این تجاوز را مهیا کند. حمله‌ نظامی آغاز می‌شود، اما طوفان شن صحرای طبس حوادث دیگری را رقم می‌زند.

در این فیلم احمد نجفی، فیروز بهجت محمدی و حسین انصاری نقش‌آفرینی کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: تئاتر ، سینمای ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار