استاندار اردبیل:

برنامه های دولت در استان اردبیل تحقق پذیر است

استاندار اردبیل گفت: با اهتمام ویژه تیم اجرایی و توجه دولت برنامه های دولت در این استان تحقق پذیر است.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان اردبیل نشان از توجه دولت به استان است و با اهتمام ویژه تیم اجرایی و توجه دولت برنامه های دولت در این استان تحقق پذیر است.

وی اظهار داشت: برنامه هایی که در این سفر بررسی و تدوین می شود در واقع پیش برنامه های اجرایی و عملیاتی قبل از سفر ریاست محترم جمهوری خواهد بود و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه رونق و توسعه همه زیرساخت ها در گرو توسعه ارتباطات است افزود: استان اردبیل در زمینه های حوزه فن آوری اطلاعات در بحث صنعت، گردشگری، کشاورزی و خدمات نیازمند تاسیسات و زیرساخت های اساسی در این حوزه است.

بهنام جو افزود: احداث فیبر نوری در مسیر راه آهن اردبیل _ میانه که تا پایان دولت دوازدهم به اتمام می رسد همزمان اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه نیازهای استان اردبیل در حوزه فن آوری اطلاعات هدف گذاری شده است افزود: بحث ایجاد اینترنت پر سرعت در روستا، ایجاد دیتاسنتر، رفع رومینگ در مناطق مرزی و تقویت آنتن گوشی های همراه در مسیرهای مواصلاتی کوهستانی و روستا جز اهداف این سفر است.

بهنام جو در رابطه با روز جوان افزود: جوانان استان اردبیل دارای استعداد فراوان در زمینه های مختلف فن آوری و حوزه  ictهستند که ۳ هزار شغل در این بخش برای ۹۷ هدف گذاری شده است.

انتهای پیام/ح

سفر وزیر ارتباطات به اردبیل

برچسب ها: ارتباطات ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار