حسین مرادی سرپرست تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان قرعه این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 را سخت توصیف کرد.

سرپرست تیم ملی نوجوانان :قرعه آسانی نداریمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ قرعه کشی مسابقات نوجوانان زیر 16 سال آسیا روز گذشته ( پنج شنبه) در کوالالامپور  مالزی برگزار شد و تیم نوجوانان ایران در گروه C با هند، ویتنام و اندونزی همگروه شد.

حسین مرادی سرپرست تیم ملی نوجوانان کشورمان در گفتگو با سایت «گل» قرعه کشورمان در این مسابقات را نه تنها آسان ندانست بلکه وجود تیم هایی با سبک های متفاوت در این گروه را نگران کننده توصیف کرد.

ایران سال 2008 قهرمان شد و در سال 2016 پس از عراق،به نایب قهرمانی آسیا رسید. در ضمن، این سومین بار پیاپی در این مسابقات است که ایران و هند در یک گروه قرار گرفته اند.
مرادی به سایت« گل» گفت: "قرعه آسانی نیست. ما در چند سال گذشته پنج بار با هند بازی کرده ایم. کشورهای آسیای شرقی و «آسه آن» با غرب آسیا بسیار متفاوت هستند. ما سعی خواهیم کرد تا با سبک فوتبال این منطقه آشنا شویم. شاید ما برای برگزاری چند مسابقه دوستانه در این منطقه برنامه ریزی کنیم."
وی افزود:"مسئله دیگری که ما باید به آن توجه داشته باشیم، تغییر دائمی بازیکنان در این رده سنی است. بنابراین ما می خواهیم یک تیم ثابت برای مسابقات تشکیل دهیم. "

مسابقات نوجوانان آسیا در ماه سپتامبر در مالزی برگزار می شود و درجه حرارت بالا می تواند یکی از نگرانی تیم های شرکت کننده باشد.

مرادی در این باره گفت: "قطعا این مسئله (آب و هوا) یکی از دغدغه های ما است. به خصوص وقتی که تیم جوان باشد این مورد تاثیر بیشتری بر تیم خواهد داشت. ما قطعا تیم خود را با شرایط آب و هوایی وفق خواهیم داد. ما بازیکنان را قبل از شروع مسابقات،با این شرایط آشنا خواهیم کرد.  به این موضوع فکر می کنیم که زودتر از موعد برای آماده سازی تیم به اینجا بیاییم."

مدیر تیم ملی نوجوانان ایران همچنین تأکید کرد که ارزیابی نقاط قوت تیم های مختلف  در رده سنی  پایین  دشوار است.

مرادی گفت: "در این رده سنی شما به راحتی نمی توانید نقاط قدرت تیمی را پیش بینی کنید زیرا بازیکنان همه تیم ها تغییر می کنند. خیلی زود است که بگوییم کدام تیم بسیار قوی است. پيش بينی آسان نيست.

 

مرادی در پایان با اشاره به این که به دلیل کسب عنوان نایب قهرمانی دوره قبل، این دوره انتظارات از ایران بالا است گفت:"ما از قبل هدف خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا، تعیین کرده ایم. همانطور که وقتی  به جام جهانی زیر 17 سال راه یافتیم ، می خواستیم یک مرحله جلوتر برویم و به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنیم."
انتهای پیام/


نگرانی سرپرست نوجوانان از سبک بازی تیم های آسیای شرقی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار