سمپوزیوم مجسمه سازی در کرمان

شهردارکرمان گفت: نصب المان های شهری با برگزاری سمپوزیوم مجسمه سازی در کرمان انجام می شود.

سمپوزیوم مجسمه سازی در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سید مهران عالم زاده، شهردار کرمان، با اشاره به اینکه آموزش‌ها به ویژه در حوزه کاربردی باید جدی گرفته شود، گفت: آموزش‌ها اگر از پایین به بالا و کاربردی باشد، نتیجه مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: در سایر حوزه‌ها از جمله آموزش کارکنان کادر امانی نیز آمادگی داریم تا نیرو‌های شهرداری آموزش‌های لازم را از طریق اداره‌کل فنی و حرفه‌ای فرا بگیرند.

عالم زاده به برپایی سمپوزیوم مجسمه سازی در کرمان اشاره کرد و خواستار همکاری اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان کرمان در برگزاری این سمپوزیوم شد.

وی تصریح کرد: سمپوزیوم مجسمه‌سازی با حضور تعدادی از مجسمه‌سازان کشور در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد؛ ضمن اینکه پس از برگزاری این سمپوزیوم، المان‌هایی که ساخته می‌شود، در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.

شهردار کرمان همچنین در خصوص همکاری با اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان در راستای برگزاری آیین دهه کرامت و المپیاد‌های مختلف قول مساعد داد و گفت: این‌گونه برنامه‌ها باید در راستای افزایش نشاط و شادابی مردم، در فضا‌های شهری برگزار شود.

محمدرضا جهانگیری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان نیز در این دیدار با اشاره به همکاری‌های دوجانبه این سازمان با شهرداری کرمان، از برگزاری آیین دهه کرامت با همکاری شهرداری کرمان خبر داد و گفت: همچنین المپیاد‌های ساخت و تولید و رباتیک هم در کرمان برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در این اداره‌کل اشاره کرد و گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، براساس استاندارد‌های جهانی است.

وی به همکاری با شهرداری در زمینه تولید المان شهری هم اشاره کرد و گفت: در این زمینه می‌توانیم در راستای زیباسازی شهر، کارگاهی در اختیار شهرداری کرمان قرار دهیم.

انتهای پیام/ح

همکاری شهرداری کرمان وفنی وحرفه ای جدی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار