عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ؛

ملت ایران با «وحدت و یکپارچگی» پشت رهبری ایستاده است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با «وحدت و یکپارچگی» پشت رهبری ایستاده و این جایگاه ایران را استقلال سیاسی، فرهنگی و تمام زمینه‌ها تثبیت می‌کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ حجت‌الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک ائمه جمعه استان کردستان با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در سنندج در حال برگزاری است، گفت: نمی‌توانیم از ظرفیت‌های کردستان در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و دینی غافل باشیم لذا باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه کردستان منطقه‌ای زنده و سرشار از نعمت‌های الهی است، افزود: ایثار و از خودگذشتگی‌های زیادی شد که این خطه اسلامی پرتوان و قدرتمند دست نااهلان نیفتد.

سالک تصریح کرد: خط فقر و بیکاری اگر در کردستان جبران شود قطعا می‌تواند تحول جدی در این منطقه مرزی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین سنگر گسترش فرهنگ اسلام ناب در اختیار علما است، گفت: مسجد در اسلام پایتخت حاکمیت و حکومت بوده است و امروز مسجد نقش اساسی دارد هر چند نقشی تعیین‌کننده در پیروزی این نظام الهی داشته است.

سالک با اشاره به وجود بیش از 70 هزار مسجد در سطح کشور، گفت: در حال حاضر 900 نماز جمعه در کشور فعال است که می‌تواند بستر خوبی برای آگاه‌سازی و بصیرت افزایی مردم باشد.

سالک با بیان اینکه کردستان امروز با همین سیاست محکم ایستاده است، گفت: ملت ایران با «وحدت و یکپارچگی» پشت رهبری ایستاده و این جایگاه ایران را استقلال سیاسی، فرهنگی و تمام زمینه‌ها تثبیت می‌کند.

وی با تاکید براینکه کردستان زخم جنگ دیده و روحانیون انسان‌های بزرگی را برای دفاع از اسلام و انقلاب فدا کرده است، گفت: نمی‌توان واقعیت 5 هزار و 400 شهید بومی کردستان را انکار کرد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: جایگاه ما در جدول جهانی جایگاه رفیعی است و دنیا بدون گسترش اسلام نمی‌تواند هیچ تصمیمی بگیرد.

وی با بیان اینکه دشمن نگران است که علمای آگاه اهل سنت و شیعه معارف اسلامی را نشر دهند، گفت: ما باید با قدرت و تدبیر این روند را ادامه دهیم و موجب ناامیدی آنها شویم.

سالک اضافه کرد: از نظر اعتبارات و حمایت‌ها و توجه به یک حرکت مستقلانه در کردستان به صورت جدی ورود خواهیم کرد و اقدامات لازم در این راستا انجام خواهد شد.

سالک اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران امانتی در اختیار ماست و باید حفظ شود و از کنار این امانت نمی‌توانیم به سادگی بگذریم.

سالک اضافه کرد: ما همه یک مشت هستیم اگر از هم جدا شویم دشمن راه نفوذ پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مشت کردستان شیعه و سنی نمی‌شناسد و گسترش اسلام ناب محمدی را در جهان می‌شناسد، گفت: همه باید محکم و یک صدا در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ د م

مسجد نقشی تعیین‌کننده در پیروزی این نظام الهی داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.