سرپرست تیم ذوب آهن:

امیدوارم قلعه نویی قراردادش را تمدید کند/تراکتورسازی ۳ بازیکن ذوب آهن را وسوسه کرد

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت:امیدوارم حالا که امیر قلعه نویی از ما شناخت کافی پیدا کرده است قراردادش را تمدید کند.

علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار روز گذشته تیم‌های ذوب آهن اصفهان و نفت تهران که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم اصفهانی به پایان رسید اظهار داشت: درست است که تیم نفت به لیگ یک سقوط کرده بود، اما نفتی‌ها برای انجام یک بازی حیثیتی به میدان آمده بودند و برای کسب نتیجه در این بازی انگیزه داشتند. اگر بازیکنان ما در چند موقعیت تک به تک با دقت بیشتری عمل می‌کردند می‌توانستیم پیروزی پرگلی مقابل نفت کسب کنیم. در مجموع خوب کار کردیم و شایسته کسب ۳ امتیاز بودیم.

امیدوارم قلعه نویی قراردادش را تمدید کند/تراکتورسازی ۳ بازیکن ذوب آهن را وسوسه کرد

سرپرست تیم ذوب آهن در مورد عملکرد خوب این تیم در نیم فصل دوم یادآور شد: با وجود اینکه در نیم فصل دوم تیم تراکتورسازی ۳ بازیکن تیم ما را وسوسه کرد و در برنامه ۹۰ نیز این سوال مطرح شد که چگونه می‌شود که ۳ بازیکن یک تیم ناگهان از یک تیم دیگر سر در می‌آورند در نیم فصل دوم بازیکنانی، چون بختیار رحمانی، میلاد فخرالدینی، خالد شفیعی و اکبر ایمانی را جذب کردیم.

وی ادامه داد: با جذب این بازیکنان تیم ما آرایش بهتری گرفت و تجربه زیاد قلعه نویی و دستیارانش نیز به کار ما آمد تا در نهایت توانستیم از لحاظ امتیازی قهرمان نیم فصل دوم شویم.

امیدوارم قلعه نویی قراردادش را تمدید کند/تراکتورسازی ۳ بازیکن ذوب آهن را وسوسه کرد

وی با اشاره به نایب قهرمانی تیم ذوب آهن در لیگ هفدهم گفت: نایب قهرمانی ذوب آهن در لیگ را به همه هواداران و مردم شریف اصفهان تبریک می‌گویم و امیدوارم موفقیت ذوب آهن در سال‌های آینده نیز استمرار پیدا کند. فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و در دور رفت مسابقات لیگ با بدشانسی مواجه شدیم، اما با درایت امیر قلعه نویی، همت بازیکنان، مدیریت خوب سعید آذری و کمک هیئت مدیره در نیم فصل دوم همه دست به دست هم دادیم تا ذوب آهن به جایگاه واقعی خود بازگردد و در نهایت نیز به مقام نایب قهرمانی رسیدیم.

امیدوارم قلعه نویی قراردادش را تمدید کند/تراکتورسازی ۳ بازیکن ذوب آهن را وسوسه کرد

شجاعی در مورد تمدید قرارداد امیر قلعه نویی گفت: از ماجرای تمدید قرارداد اطلاعی ندارم، اما می‌دانم که صحبت‌های اولیه میان مدیرعامل و کادرفنی انجام شده است. امیدوارم حالا که کادرفنی از تیم شناخت کافی پیدا کرده بحث تمدید قرارداد به سرانجام برسد.

وی درباره هدف فصل آینده تیم ذوب آهن اصفهان بیان کرد: طبیعی است که پس از نایب قهرمانی در لیگ امسال، فصل آینده همه به دنبال قهرمانی هستیم. تیم ما در سال‌های اخیر برای قهرمانی بسته شده و حالا که برای چهارمین بار پیاپی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده ایم و تجربه قهرمانی در جام حذفی را نیز در کارنامه داریم درصدد قهرمانی در لیگ برتر هستیم.

شجاعی با اشاره به دیدار تیم‌های ذوب آهن و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال تیم پرمهره و با انگیزه‌ای است که با سرمربی باتجربه آلمانی اش نتایج خوبی گرفته و در نیم فصل دوم توانست تا رده سوم بالا بیاید. البته رقابت رو در روی ۲ تیم ایرانی در آسیا به ناچار باعث حذف یکی از آن‌ها می‌شود و این برای فوتبال ما خوب نیست، اما بسیار امیدوار هستیم که با حمایت هواداران، درایت کادرفنی و بازیکنان و همچنین کمک اعضای هیئت مدیره بتوانیم با پیروزی مقابل استقلال به مرحله بعد صعود کنیم.

امیدوارم قلعه نویی قراردادش را تمدید کند/تراکتورسازی ۳ بازیکن ذوب آهن را وسوسه کرد

وی در پاسخ به اظهارات مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان که ذوب آهن را تیمی کم هوادار خوانده بود عنوان کرد: البته این فرد پس از مدتی به اشتباه خود پی برد و فهمید که نباید به تیم‌های دیگر کار داشته باشد. فولادشهر همیشه پر از هواداران پرشور ذوب آهن بوده و تفاوت هواداران ما با سایر تیم‌ها این است که آنان آرام و متین هستند.

سرپرست تیم ذوب آهن افزود: در اکثر بازی‌هایی که تاکنون مقابل تیم‌های مختلف داشته ایم عوامل تیم‌های حریف از نظم و ادب و نزاکت هواداران ذوب آهن تعریف کرده اند و ما به داشتن چنین هوادارانی افتخار می‌کنیم.

امیدوارم قلعه نویی قراردادش را تمدید کند/تراکتورسازی ۳ بازیکن ذوب آهن را وسوسه کرد

شجاعی با تبریک دومین قهرمانی پیاپی تیم پرسپولیس در لیگ برتر گفت: پرسپولیس با اینکه در نیم فصل دوم کمی دچار تزلزل شد به دلیل نتایج فوق العاده‌ای که در نیم فصل اول کسب کرده بود توانست مجددا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. اگر تیم ما در نیم فصل اول دچار بدشانسی نمی‌شد می‌توانستیم رقابت نزدیک تری با پرسپولیس در راه کسب جام داشته باشیم.

وی با گلایه از کم توجهی رسانه‌ها به تیم ذوب آهن اظهار داشت: در کشور ما معمولا تنها تیم‌های استقلال و پرسپولیس حمایت می‌شوند و تیمی مثل ذوب آهن کم‌تر از حمایت رسانه‌ها برخوردار می‌شود. از رسانه‌ها انتظار داریم در فصل پیش رو به تیم‌های شهرستانی بیشتر توجه کنند.

شجاعی در مورد تعطیلی ۲ روزه تمرینات ذوب آهن گفت: با توجه به پایان رقابت‌های لیگ، کادرفنی ذوب آهن تصمیم گرفت به مدت ۲ روز تمرینات را تعطیل کنیم تا بازیکنان کمی استراحت کنند و پس از آن در روز سه شنبه تمرینات را پیگیری می‌کنیم تا برای بازی حساس برابر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

انتهای پیام/

اظهارات شجاعی درباره تمدید قرارداد قلعه نویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار