زائران لرستانی به اردو‌های دریایی راهیان‌نور اعزام می شوند

مدیر فرهنگی سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از اعزام زائران لرستانی به اردو‌های دریایی راهیان‌نور خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سجاد احمدی، مدیر فرهنگی سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در سال ۹۷ علاوه‌بر اردو‌های مناطق عملیاتی غرب و جنوب، اردو‌های دریایی راهیان نور را نیز برای زائران لرستانی تدارک دیده‌ایم.

وی درباره فعالیت‌های فرهنگی سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور اظهارکرد: در مسیر حرکت کاروان، بروشور‌های فرهنگی و رسانه‌ای که شامل کلیپ‌ها و فیلم‌هایی از شهدای لرستان، نقش رزمندگان لرستانی در عملیات‌ها، فیلم‌هایی که توسط کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان مهم استانی تهیه شده است، در اختیار زائرین قرار می‌گیرد.

احمدی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی، اردو‌های مناطق عملیاتی غرب کشور در تابستان برگزار می‌شود که این خود با تعطیلات تابستانی تقارن داشته و زمینه حضور عموم مردم را فراهم می‌کند، اما اردو‌های مناطق عملیاتی جنوب که در اسفندماه برگزار می‌شوند غالباً تخصصی هستند و دانشجویان و نخبگان علمی و فرهنگی در این اردو‌ها بیشترین حضور را دارند.

وی اضافه کرد: اردوگاه شهید بهشتی خرم‌آباد که در کمربندی این شهر واقع شده است؛ یک اردوگاه کشوری است که برای اسکان زائرین کل کشور در نظر گرفته شده است. بدین صورت که کاروان‌های راهیان نور سطح کشور در مسیر حرکت به سمت مناطق عملیاتی جنوب، برای صرف یک وعده غذا و خواندن نماز، در این اردوگاه توقفی داشته باشند.

مدیر فرهنگی سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه لرستان در پایان، گفت: برنامه ما این است که فضای اردوگاه شهید بهشتی که در دوران دفاع مقدس محل آموزش رزمندگان بوده است؛ یک فضای عملیاتی و دفاع مقدسی باشد تا حال و هوای آن روز‌ها برای زائرین تداعی شود.

انتهای پیام/م

اعزام زائران لرستانی به اردو‌های دریایی راهیان‌نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.