برگزاری نخستین همایش ادبی "العبد" درفومن

نخستین همایش ادبی "العبد" نکوداشت عارف برجسته فومنی آیت الله بهجت در فومن برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛یوسف نیک انجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت:نخستین همایش ادبی "العبد" نکوداشت یاد عارف برجسته فومنی  آیت الله بهجت روز سه شنبه ساعت ۱۶ یازدهم اردیبهشت با حضور فرزند ایشان حجت الاسلام و المسلمین علی بهجت در سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش بمناسبت نکوداشت یاد عارف برجسته فومنی حضرت آیت الله بهجت همراه با شعرخوانی شاعران مطرح ملی و استانی در وصف این عالم ربانی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت الله بهجت گفت:ایشان شخصیتی بی‌نظیر است که در زمینه‌های مختلف تقوا، اخلاق، علم، عمل و عرفان با بهره گیری از محضر علمای برجسته به درجات والایی از رستگاری و حقیقت طلبی رسید و رضایت پروردگار را اولویت خویش قرار داد.

یوسف نیک انجام با اشاره به جایگاه رفیع عرفانی، ادبی و ابعاد شخصیتی این مرجع فقید جهان تشیع افزود: شاعران برجسته استان در این مراسم معنوی، اشعارشان را در وصف  آیت الله محمد تقی بهجت فومنی (ره) قرائت می‌کنند.

وی با اشاره به این که این مراسم به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و فومن و ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت فومنی برگزار می‌شودتصریح کرد: شعر خوانی و سخنرانی در تبیین ابعاد فرهنگی و ادبی این مرجع عالی قدر، پخش کلیپ، برگزاری نمایشگاه کتاب، اجرای زنده خوشنویسی از اشعار عرفانی آیت الله بهجت فومنی، تجلیل از شاعران برگزیده از برنامه‌های این همایش است.

انتهای پیام/ق

نخستین همایش ادبی "العبد" درفومن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: وزارت ارشاد ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.