احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در ایلام

مدیرکل ورزش و جوان ایلام گفت: مجوز احداث 6 زمین چمن مصنوعی در شهرستان های مختلف استان صادر شده است.

احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; بهروز حیدرزاده بیان کرد: این طرح ها در شهرستان های مهران، دره شهر، آبدانان و بدره احداث و در صورت تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی اظهارکرد: با توجه به ضرورت افتتاح و بهره برداری پروژهای عمرانی در تلاشیم زمین چمن مصنوعی شهرستان چرداول با اعتبار هفت میلیارد ریال در دهه فجر سالجاری افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوان ایلام همچنین به افتتاح سالن چند منظوره ورزشی و ساختمان اداری چنگوله مهران اشاره کرد و افزود : این سالن ورزشی چند منظوره با تخصیص 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات اربعین و اعتبارات ملی در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و سالن ورزشی چند منظوره سراب کارزان در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

حیدرزاده با بیان اینکه 34 پروژه ناتمام ورزشی در استان وجود دارد، ادامه داد: سالن تیراندازی و چند منظوره شهید کشوری، همچنین سالن های نیمه تمام آسمان آباد و عین خوش دهلران و تکمیل سالن دوقلو چرداول از پروژه های مهم ورزشی استان است و در صورت تزریق اعتبار تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسند.

به گفته حیدرزاده سال گذشته تفاهم نامه ای بین اداره کل ورزش و جوانان استان و وزارت نفت منعقد شد و مبلغ 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای اتمام پنج پروژه مهم در شهرستان های ملکشاهی، سیروان، دره شهر، بدره، سراب کارزان و زمین چمن مصنوعی سیروان تخصیص داده شد.

انتهای پیام/ د

احداث زمین چمن مصنوعی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.