استاندار قم عنوان کرد؛

آماده سازی زیرساخت ها برای ادامه پروژه فرودگاه قم

صادقی گفت:برداشتن موانع این پروژه مهم و بازگرداندن دارایی‌های مردم را با جدیت در پیش گرفتیم و در حال آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای ادامه ی اجرای این پروژه هستیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیدمهدی صادقی،استاندارقم، در نشست با اعضای شورای مشورتی اصلاح طلبان استان قم طی سخنانی استفاده از همه ظرفیت‌های کارشناسی توسط مسئولان استان را ضروری دانست و گفت: در صورت عمل به این مهم در جریان تصمیم سازی عمومی، می‌توانیم به نتایج مطلوبی دست یابیم.

وی با بیان اینکه حل مشکلات جامعه و جلب رضایتمندی مردم از مهمترین اهداف دولت است افزود: همه گروه‌ها و احزاب مدعی هستند توانایی مدیریت بهتر مشکلات را دارند.

وی با اشاره به برخی مشکلات کشور بیان مسائل را بخشی از راه حل دانست و بیان کرد: مسئله مهم ارائه راهکار عملیاتی برای حل مشکلات است.

استاندار قم عنوان کرد: کسانی که به عنوان مدیر در حال فعالیت هستند وظیفه حکمرانی دارند و باید با همه جریان‌ها کار کنند.

صادقی بحث سرمایه‌های اجتماعی را از مهمترین دارایی‌های حاکمیت برای حکمرانی دانست و ادامه داد: نحوه عملکرد بعضی مسئولان موجب شده است تا این سرمایه‌های اجتماعی را از دست بدهیم.

استاندار قم در ادامه با اشاره به مسائل باشگاه صبای قم با بیان اینکه در دوره مدیریت خود هیچ اعتباری از بیت المال برای این تیم هزینه نکرده‌ام تصریح کرد: به دلیل بعضی از موانع در واگذاری تیم صبا به بخش خصوصی، این تیم به هیئت فوتبال قم واگذار شد.

وی همچنین مسئله فرودگاه قم را مورد توجه قرار داد و یادآورشد: برداشتن موانع این پروژه مهم و بازگرداندن دارایی‌های مردم را با جدیت در پیش گرفتیم و در این مسیر به توفیق‌هایی نائل شدیم؛ و همچنان در حال آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای ادامه ی اجرای این پروژه هستیم.

وی در نظر گرفتن منافع ملی را وظیفه همه گروه‌های سیاسی دانست و بیان کرد: به دلیل منفعت طلبی‌ها، عدم رعایت حقوق رقبای سیاسی و انحصار طلبی شاهد ضربه خوردن به اعتماد عمومی و سرمایه‌های اجتماعی نظام هستیم.

انتهای پیام/ح

هیچ اعتباری از بیت المال برای تیم صبا هزینه نکردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
سمانه
۱۴:۳۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
با سلام
سالها از پروژه های مربوط به حمل و نقل در قم میگذرد و هنوز همان وضع نابسامان حمل و نقل شهری اصلاح نشده.
آخرین اخبار