افزایش ۳۰ درصدی حامیان به ایتام خراسان شمالی

مدیر کل کمیته امداد استان گفت:: سال گذشته کمک حامیان طرح ایتام در خراسان شمالی با ۳۰ درصد افزایش به بیش از ۱۶ میلیارد تومان رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازبجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی افزود: برنامه هدف گذاری شده طرح اکرام ایتام در سال ۹۶، ۱۴ میلیارد تومان بوده که با همکاری مردم خیر خراسان شمالی این رقم به ۱۶ میلیارد تومان رسید.
وی افزود: بیشترین کمک‌های جمع شده در طرح اکرام ایتام مربوط به منطقه یک بجنورد با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و پس از آن شهرستان مانه و سملقان با دو میلیارد و ۳۰۰ میلون تومان و منطقه دو بجنورد با دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بیشترین آمار را به خود اختصاص دادند.
اهرابی بیان کرد: هم اکنون ۲۵ هزار و ۳۰۴ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد خراسان شمالی همکاری دارند که از این تعداد هفت هزار و ۱۱۶ نفر سال گذشته جذب شدند.
مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه تمامی ایتام زیر ۱۸ سال در خراسان شمالی دارای حامی هستند، بیان کرد: هم اکنون سه هزار و ۵۶۰ یتیم در استان از حامی برخوردار هستند.
مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به طرح فرزندان محسنین اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه فرزندان محسنین کودکان بدسرپرست هستند، مردم نیکوکار استان از سه هزار و ۱۹۱ نفر این کودکان را حمایت می‌کنند.
اهرابی تصریح کرد: همچنین در حال حاضر ۱۶۷ نفر از فرزندان محسنین زیر ۱۸ سال فاقد حامی هستند که از مردم نیکوکار و خیر استان خواهشمندیم از این فرزندان حمایت کنند.
انتهای پیام/ ب 

 

کمک حامیان به ایتام و کودکان نیازمند خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.