کمک بیش از دو میلیاردی حامیان به ایتام در خراسان شمالی

رئیس کمیته امداد منطقه یک بجنورد گفت: در سال ۹۶، دو میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بجنورد کمک کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازبجنورد؛ رضا حسین پور رئیس کمیته امداد منطقه یک بجنورد افزود: حامیان کمیته امداد در سال گذشته دو میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان به ایتام این نهاد کمک کردند که نسبت به سال گذشته ۶۰ درصدی رشد داشته است.
وی اظهار کرد: هم‌اکنون پنج هزار و ۷۲۹ حامی از هزار و ۲۷۹ فرزند یتیم و غیر یتیم در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.
حسین پور بیان کرد: در سال گذشته خیران یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام کمک کردند.
وی گفت:  در سال گذشته مردم سخاوتمند منطقه یک بجنورد ۹۴۱ میلیون تومان در قالب صدقات به نیازمندان کمک کردند که این کمک‌ها ۴۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال افزایش داشته است.
رئیس کمیته امداد منطقه یک بجنورد افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده از محل صندوق صدقات در قالب کمک هزینه ازدواج، تهیه جهیزیه، تعمیر و احداث و خرید منازل مسکونی برای مددجویان هزینه شده است.
وی تعداد صندوق‌های صدقات را ۲۰ هزار و ۲۰۰ عدد عنوان و اظهار کرد: این نهاد برای کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ضرورت بهره‌گیری از فناوری‌های جدید، سامانه آنی نیکوکاری را به‌صورت گسترده راه‌اندازی کرده است.
وی در ادامه حاج محمدصادقی با ۶۰ یتیم و پرداخت ماهانه ۲ میلیون تومان را به‌ عنوان خیر برتر حوزه اکرام ایتام و رامین غلام‌حسین زاده را خیر برتر حوزه صدقات در منطقه یک بجنورد معرفی کرد.
انتهای پیام/ ب 

 

رشد ۶۰ درصدی حامیان به ایتام در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.