افزایش ۵۹ درصدی واحدهای ‌متقاضی استان سمنان در سال ۹۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ازنظر تعداد منتخبان واحدهای برتر در رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به نسبت سال ۹۵ رشد ۵۵ درصدی را داشتیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۳۱ واحد صنفی استان گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت می‌کنند که  این رقم به نسبت سال گذشته ۵۹ درصد رشد داشته است.از ۵۴ واحد متقاضی دریافت اعطای این گواهینامه، پس از بررسی‌های لازم ۳۱ واحد برتر شامل مهدهای کودک، دفاتر پیشخوان دولت، واحدهای تولیدی و صنعتی، نمایندگی‌های مجاز خودرو به این منظور انتخاب شدند.

وی در ادامه افزود : تعداد واحدهای ‌متقاضی در سال ۹۶ نسبت به سال گذشته ۵۹ درصد افزایش داشته است که ازنظر تعداد منتخبان واحدهای برتر در رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به نسبت سال ۹۵ رشد ۵۵ درصدی را نشان می دهد.واحدها در چهار شاخص قیمت مصرف‌کننده، کیفیت، خدمات توزیع و پس ‌از فروش و رضایت‌مندی مشتری مورد ارزیابی واقع شدند.

اسودی تصریح کرد : با توجه به شعار سال و حمایت از تولید داخل این مهم می‌طلبد تا به سمت ارائه محصول باکیفیت و قیمت تمام‌شده کمتر گام برداریم .

انتهای پیام / گ

۳۱ واحدصنفی سمنان گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کننده دریافت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.