کلنگ زنی ساخت بیمارستان قلب قم با حضور لاریجانی

مراسم کلنگ زنی بیمارستان تخصصی فوق تخصصی قلب قم،با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر بهداشت به زمین زده شد.

کلنگ زنی ساخت بیمارستان قلب قم با حضور لاریجانیبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مراسم کلنگ زنی بیمارستان تخصصی و مرکز فوق تخصصی قلب صبح امروز با حضور  لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، امیرآبادی ،عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی، قاضی‌زاده، هاشمی،وزیر بهداشت،استاندار قم،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران، رئیس شورای شهر قم، بهشتی معاون عمرانی استاندار قم و جمعی از مدیران استانی در محل بیمارستان قلب در محدوده بلوار آیت‌الله بروجردی برگزار شد.

در این مراسم رئیس هیئت‌مدیره بیمارستان تخصصی و مرکز فوق تخصصی قلب اظهار داشت: آیت‌الله سیستانی مراکز درمانی و فرهنگی متعددی در کشور ایجاد کرده است که امید می‌رود این مرکز نیز قدم مؤثری در این زمینه بردارد.

علاءالدین نجف افزود: این مرکز در نوبه خود می‌تواند کمک شایانی به مسئله درمان اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه را به وجود آورد، فضای آرام و آراسته به اخلاق نیکوی اسلامی از اهداف این بیمارستان فوق تخصصی است.

وی عنوان کرد: با کلنگ‌زنی این مرکز روند عملیات اجرایی این بیمارستان طبق برنامه زمان‌بندی‌شده به پیش خواهد رفت و در زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده تکمیل و افتتاح می‌شود.

گفتنی است بیمارستان و مرکز فوق تخصصی قلب با ظرفیت 335 تخت در زیربنایی بالغ‌بر 47000 مترمربع در 11 طبقه احداث خواهد شد، این مرکز با اشرافیت دفتر آیت‌الله سیستانی راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ش

آغاز عملیات ساخت بیمارستان قلب در قم

برچسب ها: اخبار سلامت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
آیا در فاصله ۱ ساعته تا تهران لزومی دارد مشابه چنین بیمارستانی در کویری که آب ندارد احداث شود!؟ آب شهر قم از لرستان میرود و مردم لرستان باید برای رفع احتیاجات به قم سفر کنند!!! باعث تاسف است.
آخرین اخبار