سخنگوی ریاست جمهوری پیشین افغانستان:

کشتار غیر نظامیان افغانستان، پیامد سیاست های اشتباه واشنگتن است

سخنگوی ریاست جمهوری پیشین افغانستان در واکنش به اظهارات سفیر آمریکا در افغانستان گفت: کشتار غیر نظامیان در افغانستان پیامد سیاست های اشتباه واشنگتن است.

کشتار غیر نظامیان افغانستان، پیامد سیاست های اشتباه واشنگتن استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «ایمل فیضی»، سخنگوی ریاست جمهوری پیشین افغانستان در واکنش به اظهارات سفیر آمریکا در افغانستان گفت: کشتار غیر نظامیان در افغانستان پیامد سیاست های اشتباه واشنگتن است.

جان بس، آمریکا در کابل در واکنش به حمله خونین روز گذشته در پایتخت افغانستان گفته بود: واشنگتن بر تعهد خود برای برقراری صلح و امنیت در سراسر افغانستان تاکید می کند.

ایمل فیضی، سخنگوی ریاست جمهوری پیشین افغانستان در واکنش به این بیانیه بیان داشت: «کدام تعهد، صلح و امنیت؟ جنگ آمریکا، سیاست ها و اقدامات واشنگتن برای منافع خود در افغانستان روزانه سبب کشته شدن مردم بی گناه افغانستان می شود.»

وی تاکید کرد: «اگر آمریکا برای تقویت امنیت و ثبات افغانستان تلاش می کند، پس چگونه است که روزانه غیرنظامیان بیشتری در افغانستان کشته می‌شوند و حملات تروریستی نیز رو به افزایش است؟»

فیضی با کنایه به گسترش گروه تروریستی داعش در افغانستان گفت: «این همان گروه تروریستی است که آمریکا مدعی جنگیدن با آن است و توسط «مادر بمب ها» در افغانستان نیز هدف قرار گرفته بود؟»

گفتنی است که صبح روز گذشته وقوع دو حمله انتحاری در کابل، پایتخت افغانستان ۲۹ شهید و ۴۹ زخمی برجای گذاشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار