معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه؛

یک وجب از خاک ایران با رشادت های شهیدان بلند مرتبه جدا نشد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت:شهدا عزیز و بزرگ همه ما و سرمایه بزرگ کشور و مردم هستند.

یک وجب از خاک ایران با رشادت های شهیدان بلند مرتبه جدا نشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، الهی تبار  معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه درسفر خود به شهرستان اسلام اباد غرب  با خانواده شهدای این شهر دیدار کرد و  گفت:با رشادت های شهیدان بلند مرتبه یک وجب از خاک ایران جدا نشد.

وی  در خطاب به خانواده های شهدا افزود:امروز شما چشم و چراغ جامعه هستید و نگاه به شما عزتمندانه است شهدا عزیز و بزرگ همه ما هستند.

وی  در ادامه سفر خود با  در نشست احزاب سیاسی و تشکلهای مختلف حضور پیدا کرد و گفت: ایجاد تشکل های سیاسی اجتماعی و فرهنگی بر پایه اعتقاد به نطام جمهوری اسلامی است و دولت تدبیر تلاش کرد فضای سیاسی و گفتمان احیا شود خانه احزاب شکل گرفت و احزاب در انتخابات نقش آفرین بودند.

وی با بیان اینکه همه باید برای ایجاد فضای کسب و کار تلاش کنند گفت: استان کرمانشاه به لحاظ فرهنگی استان غنی است و ظرفزت های زیادی در استان وجود دارد که باید برای استفاده از آن ها با همکاری یکدیگر تلاش کنیم تا برای پرورش پتانسیل های استان فضاسازی کنیم بزرگ کردن مشکلات استان را به حاشیه خواهد برد.

 

انتهای پیام/ز

همه باید برای ایجاد فضای کسب و کار تلاش کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار