وزیر ورزش در بوشهر:

برای توسعه ورزش باید از ظرفیت ورزشی سایر دستگاه‌ها استفاده شود

با حضور وزیر ورزش و جوانان دو پروژه ورزشی در شهرستان‌های تنگستان و دشتستان به بهره‌برداری رسید.

۲ پروژه ورزشی استان بوشهر افتتاح شدبه گزارش  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان صبح پنجشنبه در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف کشور تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و طرح‌های خوبی نیز در دست اجرا است.

سلطانی‌فر ادامه داد: استان بوشهر در عرصه ورزشی دارای ظرفیت‌های خیلی خوبی است و باید شرایط برای ظهور و بروز استعدادهای ورزشکاران این دیار به خوبی فراهم شود.

وی با اشاره به درخشش ورزشکاران استان بوشهر در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، تصریح کرد: در راستای توسعه ورزش باید از ظرفیت ورزشی سایر دستگاه‌ها از جمله دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، نیروهای مسلح و مجموعه‌های کارگری استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: امروز خوابگاه ورزشکاران برازجان با زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع و ظرفیت ۱۰۰ تخت و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال  از محل اعتبارات استانی با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

احمد بهروزیان‌فرد اضافه کرد: همچنین سالن ورزشی چند منظوره در روستای محمد عامری بخش ساحلی دلوار تنگستان در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۳۵ متر مربع فضای سرپوشیده و ۱۷۶ متر مربع فضای جانبی افتتاح شده است.

وی بیان کرد: این سالن ورزشی با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال  از محل اعتبارات وزارت نفت و استانی ساخته شده است.

انتهای پیام/ب

صحبت های وزیر ورزش در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.