همایش دینداری درعصرخورشید پنهان درکرمان

همایش دینداری در عصر خورشید پنهان در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان برگزار شد.

همایش دینداری درعصرخورشید پنهانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،همایش دینداری در عصر خورشید پنهان با حضور حجه الاسلام والمسلمین ابراهیمی معاون امور استان‌های نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و حجه الاسلام والمسلمین ایمانی تبار نماینده، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان برگزار شد.

 حجه الاسلام والمسلمین ایمانی تبار نماینده، ولی فقیه در این سازمان گفت: روزی که منادی ندا دهد و مولود زمان ظهور کند، با نور و عدالتش و دین واقعی، دنیا را روشن می‌کند و مسئله‌ای که در عصر غیبت ضرورت دارد حمایت و پاسداری از دین می‌باشد.

وی با بیان اینکه باید مواظب بود تا دین را زایل نکنیم، افزود: کسانی هستند که دائما توطئه می‌کنند و برنامه‌های جهانی را برای گرفتن دین دارند تا افراد جامعه را نسبت به حفظ حریم دین سست نمایند پس بایستی در این زمان که دیوار‌ها برداشته شده و دهکده جهانی است، دین را پاس داشت.

حجه الاسلام والمسلمین ایمانی تبار با اشاره به اینکه گفته می‌شود با آمدن حضرت مهدی موعود دین جدیدی می‌آید، گفت: ما در گذر زمان از دین فاصله گرفته ایم و زمانی که امام زمان (عج) ظهور کند دین را دوباره معرفی می‌کند و برای ما دین جدید است درصورتیکه دین همان دین می‌باشد و ما ملزم به حفظ دینمان هستیم.

حجه الاسلام والمسلمین ابراهیمی معاون امور استان‌های نماینده، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز در این همایش گفت: بسیاری از بیماری‌ها در جامعه ملموس می‌باشد مانند بیماری اسراف که در جامعه مشهود است و چهل سالگی مرز کمال است و انقلاب به این کمال رسیده است.

وی افزود: بیش از ۴۵ نوع محصول غذایی در این وزارتخانه فراهم می‌شود وخوشبختانه در حال حاضر بیش از نیاز کشور گندم تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه بیماری‌هایی در کشور رایج است که یکی از آن‌ها دروغگویی است، افزود: چرا در کشور اسلامی باید دروغگویی همه جا باب باشد و اسراف کردن، غیرقانونی مصرف کردن بیت المال و ... حرام است و ما تلخی حرام را حس نمی‌کنیم.

معاون امور استان‌های نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه افزود: شناخت تکلیف اولین مرحله دینداری است و هیچ جامعه‌ای بدون یک الگو پرچم دار به قله نمی‌رسد و این امر مستلزم وجود رهبری در این مسیر است.

حجه الاسلام والمسلمین ابراهیمی تعصب نسبت به دین را لازمه دینداری دانست و اظهار داشت: غفلت و بی توجه بودن به مسائل دینی بیماری دین است و هر شخص باید به تکالیف خود عمل نماید و امروز در جامعه بسیاری از احکام دینی ما معطل مانده است و هرشخص باید در مسیر خود بر اساس احکام و اعمال پاک گام بردارد.

وی تصریح کرد: در جامعه مهدوی، حکومت نظام باید بر اساس دین باشد و حرکت به سوی گناهان شوق بیشتری دارد و دینداری مانع از این امر می‌گردد و دینداری ذائقه را با خلال شیرین می‌کند.

انتهای پیام/ح

همایش دینداری درعصرخورشید پنهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار