اعزام 17 ورزشکار معلول کرمانی به رقابت های قهرمانی کشور

17 ورزشکار کرمانی که 8 نفرشان پیش از این در لیست بلند مسابقات پاراآسیایی جاکارتا قرار گرفته بود، برای امتحان شانس خود جهت حضور در این رقابت ها به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند.

مختار آبادی، رئیس افتخاری و خزانه دار هیئت معلولین و جانبازان استان کرمان اعزام ورزشکاران کرمانی به مسابقات پارآسیایی جاکارتادر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  گفت: 17ورزشکار کرمانی 22 اریبهشت جاری به منظور حضور در مسابقات جاکارتای اندونزی، به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند.

وی افزود: این افراد یکسال در اردوی تیم حضور داشتند و به صورت فشرده کار تمرینات را دنبال کردند که اکنون با شرکت در مسابقات قهرمانی کشور، شانس خود برای حضور در رقابت های پارآسیایی جاکارتا را امتحان می کنند.

مختارآبادی از اعلام آمادگی برای انجام تمرینات فشرده و مناسب ورزشکاران برای اعزام خبر داد و یادآور شد: تلاش شده زیر نظر مربیان برجسته شرایط ایده آل برای اعزام فراهم شود تا بتوانیم نتایج درخشانی در این دوره کسب کنیم.

عشرت کردستانی عضو تیم اعزامی جاکارتای اندونزی و دبیر هیئت معلولین و جانبازان استان کرمان نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  گفت: تمامی ورزشکاران در وضعیت مناسبی به سر می برند و برای اولین بار است که 17نفر به این دوره اعزام می شوند که این نشان از آمادگی بالای ورزشکاران کرمانیست .

وی با اعلام اینکه اسامی اکبر احمدی، مجتبی خلیلی ، سعید افروز، محمدجواد سیدی، پیمان نصیری، عبدالرضا رستمی، عشرت کردستانی و زهرا محمدی در لیست بلند رقابت های پارآسیایی جاکارتا قرار گرفته است، افزود: تیم استان کرمان به مربیگری سید مهدی شاهرخی و سرپرستی علی مختاری در بخش آقایان متشکل از: پیمان نصیری، مجتبی خلیلی، جواد سیدی، عبدالرضا رستمی، سعید افروز، اکبر احمدی، وحید شهابی، علی کد خدا دهنوی، محمد رضا قنبری، مرتضی پور شیخعلی، مسلم مهرابیان و علی یعقوبیان و در بخش بانوان با ترکیب عشرت کردستانی، زهرا محمدی، مهدیه آباده، آتوسا آزادگان و صدیقه پژمان در رقابت های قهرمانی کشور حضور می یابد.

کردستانی افزود: مسابقات قهرمانی کشور موقعیتی است برای 8 نفر انتخابی تا رکوردهای خود را ارتقا بخشند و 9 دیگر نیز فرصت دارند تا در لیست نهایی مسابقات پارآسیایی قرار گیرند.

 وی ابراز امیدواری کرد: ورزشکاران کرمانی در این دوره از رقابت ها بهترین نتایج را کسب کنند.

رقابت های قهرمانی کشور22 تا 26 اردیبهشت جاری به میزبانی تهران برگزار می شود.

مسابقات پاراآسیایی جاکارتا شهریور ماه امسال به میزبانی اندونزی برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

17 ورزشکار کرمانی راهی مسابقات قهرمانی کشور می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار