بسته هفتگی نرم افزار‌‌ (شماره 205)؛

از دانلود نرم‌افزار پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوا تا نرم‌افزار آفیس

در بسته هفتگی دریچه (شماره 205)، بهترین نرم افزارهای هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود Avast Antivirus 2018 v6.10.4 - آنتی ویروس avast

گوشی های هوشمند امروزه نقش مهمی در زندگی بشر دارند، به گونه ای که عده ای بدون گوشی هوشمند زندگیشان مختل می‌‎شود. نرم افزار Mobile Security & Antivirus Avast یک آنتی ویروس بسیار قدرتمند است که توسط شرکت Avast ساخته شده است. این آنتی ویروس می‌تواند امنیت و سلامت سخت افزاری گوشی هوشمند شما را به خوبی حفظ کند. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید اطمینان داشته باشید که گوشی شما درگیر ویروس های مختلف نمی‌شود.



دانلود Mobile Security & Antivirus 6.5.2 - آنتی ویروس avast

برنامه توربو Turbo Download Manager FULL v5.15؛ دانلود منیجر پرسرعت

نرم افزار Turbo Download Manager یکی از قدرتمند ترین بهترین برنامه ها در زمینه دریافت فایل از فضای وب است. این دانلود منیجر پرقدرت می تواند فایل ها را تا 5 برابر سریع تر از مرورگر، دانلود کند. این نرم افزار با بیش از 5 میلیون بار دانلود، لقب محبوب ترین دانلود منیجر را بدست آورده است. نرم افزار Turbo Download Manager توانسته در گوگل پلی نمره عالی 4.0 از 5.0 را کسب کند.

Turbo Download Manager

 دانلود Gallery Vault-Hide Video&Photo PRO v3.7.1 - برنامه قفل تصاویر و ویدیوهای گالری برای اندروید 

نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures یک ابزار عالی در زمینه مخفی کردن تصاویر و ویدئو ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به تعداد نامحدود تصاویر و ویدئو های موجود در گالری خود را مخفی و از گالری خارج کنید.

حتی می توانید آیکون این نرم افزار را در گوشی خود نیز مخفی کنید تا دیگران از وجود چنین برنامه ای در گوشی تان نیز باخبر نشوند. نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است و توانسته در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.

دانلود Gallery Vault Pro 3.1.11؛ برنامه مخفی سازی عکس و ویدئو

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


 دانلود OfficeSuite 8 Pro + PDF 9.3.11997 – نرم افزار قدرتمند آفیس برای اندروید 

بدون اغراق یکی از بهترین نرم افزار های آفیس برای آندروید را باید OfficeSuite Pro + PDF دانست. توسط این برنامه می توان به ویرایش، مشاهده و اشتراک گذاری فایل های word، اکسل، پاورپوینت و همچنین اضافه کردن فایل های pdf به گوشی خود پرداخت.

امکان جستجوی فایل و همچنین فیلتر کردن برخی فرمت ها جهت یافتن سریعتر فرمت مورد نظر، از ویژگی های این برنامه است. OfficeSuite Pro همچنین از فرمت های ZIP، RTF و EML پشتیبانی می کند. با این برنامه امکان ذخیره سازی مستقیم فایل ورد در Google Docs و نیز کار با ایمیل نظیر مشاهده و ارسال نامه با قابلیت چسباندن فایل، میسر است.

دانلود آفیس سوئیت 9.0.8800 OfficeSuite Pro + PDF برای اندروید ؛ قدرتمندترین آفیس اندروید با پشتبانی از زبان فارسی و PDF

دانلود CM Browser - Fast & Secure 5.22.15 ؛ مرورگر سبک و سریع

نرم افزار CM Browser یک مرورگر حرفه ای برای بارگذاری صفحات وب در گوشی است. یکی از ویژگی هایی که این مرورگر را از دیگر نرم افزار ها متمایز کرده، داشتن امنیت بسیار بالای آن است. به محض آن که به وب سایتی وارد شوید که حاوی کدهای مخرب و مشکل ساز باشد این مرورگر به شما هشدار خواهد داد تا از وارد شدن به آن وب سایت خودداری کنید.


دانلود مرورگر CM Browser  برای اندروید و ios ؛ لذت امنیت و سرعت در وبگردی با برنامه‌ای کم‌حجم

دانلود Glitch! Premium 3.10.3؛ نرم افزار افکت دادن به عکس

نرم افزار Glitch Pro یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ساخت تصاویر مبهم و نامشخص است. با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر خود را ویرایش کنید و از آن عکس گیج کننده ایجاد کنید. تصاویر مبهم این روز ها در شبکه های اجتماعی محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. شما نیز می توانید با این نرم افزار تصاویر خود را به گونه جدیدی تبدیل کنید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. نرم افزار Glitch Pro توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.2 از 5.0 را کسب کند.

 
Glitch Pro 

 دانلود Photo & Picture Resizer Premium 1.0.154 ؛ برنامه کاهش حجم عکس

نرم افزار Photo & Picture Resizer ابزاری حرفه ای برای تغییر سایز و کاهش حجم تصاویر در گوشی های هوشمند است.

از آنجایی که حجم تصاویری که به واسطه برخی از گوشی ها و دوربین های حرفه ای گرفته می شود، بسیار زیاد است، با استفاده از این نرم افزار می توانید اندازه تصاویر دلخواه خود را تغییر و حجم آنها را بدون کاهش کیفیت ، کاهش دهید.

 دانلود Microsoft PowerPoint 16.0.9226.2077 مایکروسافت پاورپوینت  
 Microsoft PowerPoint برنامه اصلی شرکت مایکروسافت پاورپوینت برای گوشی ها و تبلت های اندروید و آی او اس است. با استفاده از این نرم افزار می توانید پاورپوینت را بهتر از همیشه روی تبلت خود مشاهده کنید. هنگامی که شما ارائه ها را ویرایش یا ایجاد می کنید، می توانید از چگونگی نمایش آنها در سراسر کامپیوتر، مک، تبلت و گوشی موبایل مطمئن شوید.

دانلود Microsoft PowerPoint . ؛ نرم‌افزار رسمی پاورپوینت برای اندروید و Ios

 دانلود Unified Remote Full 3.11.0 - برنامه کنترل کامپیوتر اندروید 

نرم افزار Unified Remote Full ابزاری است که به وسیله آن می‌توانید سیستم رایانه شخصی خود را با گوشی کنترل کنید. این نرم‌افزار گوشی شما را به یک ریموت تبدیل می‌کند و با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از کارهای داخل رایانه‌ را انجام دهید، برای مثال می‌توانید در مرورگر به وبگردی بپردازید، مدیا ویندوز را مدیریت کنید و پوشه‌ها و فایل‌ها را نیز مشاهده و ویرایش کنید. این نرم افزار در گوگل پلی به قیمت ۳٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد و نمره عالی ۴٫۷ از ۵ را نیز دریافت کرده است.

Unified Remote Full

 دانلود YoWindow Weather 2.6.5 ؛ برنامه بسیار زیبای هواشناسی 

نرم افزار Weather YoWindow ابزاری عالی برای پیش بینی آب و هواست. این نرم افزار با 10 میلیون بار دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب ترین ابزارهای هواشناسی گوشی های هوشمند معرفی شده است. همچنین این نرم افزار کاملا هوشمند است مثلا با توجه به موقعیت زمانی شما برای روز پس زمینه روز و برای شب پس زمینه شب به گوشی شما خواهد بخشید، در لحظات بارانی و یا برفی نرم افزار دقیقا باران و برف را روی گوشی شما شبیه سازی می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدمجتبی جدی
۱۶:۰۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام.ببخشید راهنمایی شما برای من به عنوان یک مخاطب همیشگی سایت باشگاه خبرنگاران میتونه خیلی حیاتی باشه!
مشکل: من با مرورگر گوشی هوشمندم هر وقت سری به سایت شما میزنم موقع کلیک روی لینک خبر سایت با مکث فراوان و باز نشدن آن مواجه میشوم و مجبورم خارج شده و دوباره این کار را تکرار کنم تا آن صفحه باز شود.دلیل چی میتونه باشه؟
آخرین اخبار