امام جمعه موقت ساری گفت: مدیران باید از اختلاف و تفرقه و دوقطبی‌سازی که خواست بدخواهان است پرهیز کنند و حفظ وحدت برای حفظ انقلاب ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری با بیان اینکه مدیران باید از اختلاف و تفرقه و دوقطبی‌سازی که خواست بدخواهان است پرهیز کنند، گفت: دیگر اختلاف و تفرقه و بگومگو‌ها بس است و جایگاه مسؤولیتی باید عاری از این مسائل باشد.

وی افزود: روسای قوا با حفظ وحدت که شرعا، قانونا و عقلا الزامی است باید در خدمت مسلمین باشند، در واقع این مسئله مهمی است که آن‌ها با حفظ وحدت باید برای حفظ انقلاب تلاش کنند.

امام جمعه موقت ساری گفت: اولویت جامعه امروز تقویت بنیه اقتصادی، حل مشکل اقتصادی و معیشتی و حمایت از کالای ایرانی است و بگو مگو‌های سیاسی نباید مسؤولان را از کار برای مردم غافل کند.

وی با اشاره به دهه آخر ماه شعبان که به پاکیزگی و آماده‌سازی مساجد اختصاص دارد، گفت: اسلام با مسجد حفظ شده است، کار پاکیزگی مساجد نیز همانند سال‌های گذشته انجام شود تا مردم در مکانی زیبا از فیوضات ماه رمضان برخوردار شوند.
انتهای پیام/ آ.

ضرورت حفظ وحدت برای تدوام انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار