سازمان هواشناسی اعلام کرد:

فعالیت سامانه بارشی تا دو روز آینده در کشور/ آسمان تهران کمی ابری است + جدول

در دو روز آینده سامانه بارشی همچنان در کشور فعال خواهد بود و در این مدت منجر به بارش باران در برخی مناطق کشور خواهد شد.

فعالیت سامانه بارشی تا دو روز آینده در کشور/آسمان تهران کمی ابری است + جدولبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، در دو روز آینده سامانه بارشی همچنان در کشور فعال خواهد بود و در این مدت در شمال غرب، غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس، دامنه‌های مرکزی و غربی البرز، بخش هایی از مرکز و به طور ضعیف تر در بخش هایی از شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

شدت بارش برای امروز در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، کردستان،کرمانشاه، لرستان، ایلام، ارتفاعات البرز مرکزی و روز یکشنبه تمرکز و عمده بارش ها در شمال غرب، غرب و دامنه‌های مرکزی البرز خواهد بود.

روز دوشنبه در بخش هایی از شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود و از اواخر وقت روز دوشنبه سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب وارد کشور شده و بتدریج تا اواخر وقت روز سه شنبه نیمه غربی کشور را تحت تاثیر قرار داده و سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در این مناطق خواهد شد.

امروز در شمال شرق و شرق و روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال شرق و نوار شرقی کشور و دامنه های جنوبی البرز، در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود که در برخی مناطق شرقی کشور وقوع پدیده گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

همچنین در سه روز آینده بویژه در ساعات بعداز ظهر شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 15 اردیبهشت

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار