نقشه برداری ۲۷ هزارهکتار از اراضی تفرش

نماینده مجلس از نقشه برداری ۲۷ هزارهکتار از اراضی تفرش خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حسینی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مسیر خط انتقال آب هفتیان به روستا‌های قزلقاش، گوسگرد، هفتان و محمد آباد از نقشه برداری ۲۷ هزارهکتار از اراضی تفرش خبرداد.


حسینی در جمع مردم روستای فرک افزود: طبق مکاتبات انجام شده با بنیاد مسکن استان مرکزی مقرر شده ۲۰ نفر از جوانان متقاضی زمین و بدون زمین ساکن روستای فرک زمین متری ۲۵ هزار تومان خریداری کنند.

وی از بستن قرار داد با پیمانکار در محور‌های راه هفتان به محمد آباد، راه روستایی قزلقاش، و جاده فرک به ارتوگل خبر دادو تسهیلات اشتغالزایی روستایی با سود ۶ درصد را به روستائیان یادآوری کرد.

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی با تاکیدبر صرفه جویی آب از طریق آبیاری تحت فشار ادامه داد: هم اکنون دولت برای آبیاری تحت فشار ۸۵ درصد به صورت بلا عوض به متقاضیان می‌پردازد و ۱۵ درصد هم باید به صورت خودیاری انجام شود.

اجرای طرح هادی، واگذاری زمین از طریق بنیاد از مهمترین خواسته‌های مردم روستای فرک بود که با حسینی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند.

انتهای پیام / ج

بازدید نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی از مسیر خط انتقال آب هفتیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.