به روز نبودن وب سایت ثبت احوال؛

آوایی هنوز رئیس سازمان ثبت احوال است؟

سایت اینترنتی سازمان ثبت احوال همچنان در حسرت به روزرسانی و اطلاع رسانی آنلاین است.

آوایی هنوز رئیس سازمان ثبت احوال است؟به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در عصر ارتباطات هستیم. باید گفت مبنای اساسی روابط انسانی ارتباط است که بر اثر گذشت زمان و با پیشرفت تکلونوژی شکل آن تغییر کرده است.

در گذشته شاید ساده ترین شکل ارتباط یعنی ارتباط مستقیم میسر بود و افراد رودررو با یکدیگر در ارتباط بودند، اما به تدریج و با ظهور پدیده هایی از قبیل تلگراف، موبایل و غیره شکل ارتباطات تغییر کرد و با پایان قرن بیستم و آغاز قرن بیست و یکم، اینترنت به عنوان موثرترین راه ارتباطی پا به عرصه ارتباطات گذاشت.

انسان امروز با مراجعه به اینترنت بدون محدودیت زمانی و مکانی از رویدادهای مهم سراسر جهان آگاه و برای ارتقای سطح دانش خود تشویق می‌شود، چراکه انسان‌ها از طریق اینترنت با به روز ترین دانش‌های جهان آشنا می‌شوند.

 اطلاع رسانی به افراد یکی دیگر از کاربردهای اینترنت است. امروزه تقریبا تمام موسسات و ادارات سایت اختصاصی دارند تا افراد با مراجعه به آن‌ها هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند و هم از آخرین اخبار و اطلاعات آن شرکت و سازمان آگاه شوند.

حال یکی از مهم‌ترین سازمان‌هایی که مردم با آن سروکار دارند، سازمان ثبت احوال کشور است که علی رغم اهمیت به روزرسانی صفحات سایت، صفحه ریاست این سایت هنوز به روزرسانی نشده و به مدیریت قبلی این سازمان اختصاص دارد.

وقتی در صفحه اصلی سازمان ثبت احوال روی گزینه حوزه ریاست کلیک می‌کنیم، صفحه زیر نمایان می‌شود، این در حالی است که آوایی هم اکنون رئیس سازمان ثبت احوال نیست.

آخرین اخبار نمایش داده شده در این صفحه متعلق به آوایی، وزیر کنونی دادگستری و رئیس سابق ثبت احوال است و نشان می‌دهد که ماه‌هاست این صفحه به روز نشده است.

به روز نبودن سایت سازمان ثبت احوال

حال وقتی روی گزینه رئیس سازمان در این صفحه کلیک می‌کنیم، حمید درخشان نیا به عنوان رئیس سازمان معرفی می‌شود که در حال حاضر رئیس این سازمان است.

آوایی هنوز رئیس سازمان ثبت احوال است

با وجود تمام این تفاسیر و نیاز شهروندان انتظار می‌رود تا سازمان‌هایی که مردم به وفور با آن سروکار دارند در به روزرسانی صفحات خود با جدیت بیشتر اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار