نادری خبر داد:

کسب رتبه اول ثبت اختراعات بین المللی توسط دانشگاه امیرکبیر

مدیرکل ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه رتبه نخست را در زمینه ثبت اختراعات خارجی در کشور را کسب کرده است.

کسب رتبه اول توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ثبت اختراعات بین المللی به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مالک نادری مدیرکل ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه امیرکبیر گفت: دانشگاه امیرکبیر طی دو سال گذشته در حوزه ثبت اختراعات خارجی در میان دانشگاه های کشور رتبه نخست را کسب کرده است؛ این رتبه بندی از سوی کانون پتنت ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام شده است.

مدیرکل ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: بیش از 31.5 درصد اختراعات خارجی ثبت شده در کانون پتنت ایران مربوط به دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده است؛ همچنین دانشگاه در میان دانشگاه های کشور رتبه نخست برای دانشگاه نوآور را کسب کرده است.

وی عنوان کرد: براساس این رتبه بندی دانشگاه امیرکبیر رتبه نخست و دیگر دانشگاه ها در سطح B قرار گرفته اند؛ کسب رتبه  توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ثبت پتنت خارجی و نوآوری به دلیل برنامه ریزی ها و تلاش های صورت گرفته در دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه است.

نادری گفت: برنامه داریم در این دانشگاه از مقاله به سمت ثبت پتنت و اختراعات خارجی حرکت کنیم، شاخص اندازه گیری دانش، مقاله و شاخص اندازه گیری فناوری پتنت است.

انتهای پیام/

 رتبه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ثبت پتنت خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
بفرمایید رتبه اول کپی برداری اختراعات
آخرین اخبار