چاپ ۵۴ مقاله در همایش ملی گردشگری، مدیریت فرصت‌ها و جاذبه‌ها درتبریز

دبیر علمی دومین همایش ملی گردشگری، مدیریت فرصت‌ها و جاذبه‌ها با محوریت تبریز ۲۰۱۸ از چاپ ۵۴ مقاله در همایش ملی گردشگری خبر داد.

چاپ ۵۴ مقاله در همایش ملی گردشگری، مدیریت فرصت‌ها و جاذبه‌ها درتبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فیروز راد در دومین همایش ملی گردشگری، مدیریت فرصت‌ها و جاذبه‌ها با محوریت تبریز ۲۰۱۸ در دانشگاه پیام نور تبریز گفت: دومین همایش ملی گردشگری، مدیریت فرصت‌ها و جاذبه‌ها هم‌اکنون در شهر شکوه و حماسه تبریز برگزار می‌شود که نخستین دوره این همایش در شهر یزد برگزار شده بود و ما مفتخریم برگزاری همایش در تبریز مقارن با تبریز ۲۰۱۸ شد.

وی با اشاره به زمزمه‌های ضرورت برگزاری همایش از چندین ماه پیش وجود داشت و در نهایت در شورای پژوهش دانشگاه مورد تائید قرار گرفت، افزود: طبق معمول همه سمینار‌های علمی کمیته ۱۰ نفری متشکل از اعضای هیات علمی از سراسر کشور شکل گرفت که وظیفه مهم ارزیابی و علمی مقالات واصله و نظارت عالیه بر کم و کیف برگزاری همایش را برعهده داشتند.

راد افزود: در این همایش شاهد مقالات سودمند از بخش‌های مختلف بودیم که مجموع مقالات ۱۴۳ مقاله بود که با دقت مورد ارزیابی داوران قرار گرفت و سپس کمیته علمی با ارج نهادن به تمام زحمات پژوهشگران ۵۴ مقاله را برای چاپ و ۹ مقاله را برای ارائه در همایش برگزیدند.

وی حمایت اداره کل آموزش و پرورش استان، دانشگاه علامه طباطبایی، آزاد اسلامی، هنر اسلامی، شهید مدنی و دانشگاه تبریز، شهرداری تبریز و استانداری آذربایجان‌شرقی را مورد اشاره قرار داد و از همه این نهاد‌ها تشکر و قدردانی کرد. 

 

انتهای پیام/ش

ارائه ۹ مقاله برگزیده در همایش ملی گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.