فرمانده انتظامی همدان از دستگیری سارقان احشام در استان خبر داد.

دستگیری سارقان احشام در همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی همدان بیان کرد: به دنبال اعلام وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای بخش جوکار از توابع شهرستان ملایر، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند و تحقیقات و بررسی ها انجام شد.

وی افزود: طبق اظهارات سارقان به صورت ناشناس و با در دست داشتن قمه و چوب وارد گاوداری شدند و پس از ضرب و شتم، و بستن دست و پاهای شاکی، همسر و مادرش، اقدام به سرقت 8 رأس گاو به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود:با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و بررسی روش سرقت، باند سارقان حرفه ای که همگی غیربومی بودند شناسائی شدند.

سردارکامرانی صالح ادامه داد: با توجه به شناسائی تعدادی از سارقان، پلاک وسایل نقلیه آن ها و محل نگهداری گاوهای مسروقه در حومه شهرستان شهریار و محرز شدن اینکه دام های سرقتی در محل هستند، بلافاصله با تنظیم نیابت قضائی، ماموران به شهرستان شهریار اعزام شدند.

وی اظهار داشت: محل نگهداری دام ها شناسایی و تحت مراقبت قرار گرفت و با تکمیل تحقیقات با همکاری آگاهی شهرستان شهریار چهار تن از سارقان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: 2 دستگاه خودرو سواری ماکسیما و پژو پارس و یک دستگاه کامیون مورد استفاده در سرقت ها نیز توقیف و متهمان به پلیس آگاهی همدان منتقل شدند.

سردار کامرامرانی صالح گفت:ماموران در بازرسی از محل اختفای سارقان 13 رأس گاو سرقت شده از ملایر و شهرستان هشتگرد به همراه یک عدد جرثقیل پنج تنی که برای بارگیری گاو به داخل کامیون استفاده می شد را کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ب

سارقان احشام دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار