کشف ۱۷ راس گوساله قاچاق در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان ۱۷ راس گوساله قاچاق به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال در بازرسی از یک چهار دیواری کشف شد.

سرهنگ رضا زینلی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان احشام تعدادی گوساله را در بیرون از شهر در یک چهار دیواری جهت انتقال به یکی از استان‌های همجوار دپو کرده اند، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی دقیق محل نگهداری گوساله ها، ماموران انتظامی به محل اعزام، و در بازرسی از این مکان ۱۷ راس گوساله به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از بیماری‌های خطر ناک قابل سرایت به انسان، مشترک بین دام و انسان است و جابجایی و نقل و انتقال این گونه احشام بدون مجوز اداره بهداشت می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیندازد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق دام را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی و پلیس را در دستگیری افراد سودجو یاری رسانند.

انتهای پیام/ع

گوساله قاچاق در سراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.