کاهش ۱۳ درصدی وقوع سرقت‌ها در زهک

فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: از ابتدای سال جاری با اجرای چندین طرح انتظامی، میزان وقوع سرقت‌ها ۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

سرهنگ ستاد آیت الله قره گوزلو فرمانده انتظامی شهرستان زهک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: وقوع سرقت از جرایمی است که ارتباط مستقیمی با احساس امنیت شهروندان دارد و مبارزه با سارقان از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده و اجرای چند مرحله طرح‌های مقابله با سرقت از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد وقوع سرقت در سطح شهرستان، کاهش یافته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سرقت منزل، مغازه، احشام، محموله و سایر سرقت‌ها از مهمترین عناوین سرقت‌ها یی می‌باشد که کاهش یافته است.

سرهنگ قره گوزلو در بخش دیگری از سخنان خود مقابله با جرایم خشن را از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی زهک خواند و گفت: در این رابطه نیز از ابتدای سال جاری میزان وقوع قتل ۵۰ درصد، آدم ربایی ۱۰۰ درصد و نزاع‌های فردی ۳۰ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک در پایان ضمن قدردانی از همکاری سازنده و گسترده مردم با نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان می‌باشد و از طریق سامانه ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات و مددخواهی مردم است.

انتهای پیام/ع

کاهش وقوع سرقت‌ در زهک

 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار