برگزاری رویداد ایده ناب کشور در بجنورد

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: دومین رویداد ایده ناب با هدف کمک به فرهنگ سازی و ایجاد گفتمان کارآفرینی در جامعه ۱۹ اردیبهشت ماه در بجنورد برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز  بجنورد؛ مجتبی نجفی معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با بیان این که ایده‌ناب یک رویداد رقابتی و آموزشی است، افزود: اکنون پیش رویداد‌های این برنامه‌ها در دانشگاه‌های استان در حال برگزاری است و بر اساس پیش بینی‌های انجام شده، ۱۰ تیم از شرکت کنندگان به رقابت‌های رویداد راه پیدا می‌کنند.
وی افزود: در این رویداد سه روزه، ایده‌پردازان گرد هم می‌آیند و با هم رقابت می‌کنند.
نجفی با اشاره به اینکه رویداد ایده ناب در راستای اجرای طرح جامع کارآفرینی پیگیری شده است ، اظهار کرد: هفت پیش رویداد برای سنجش میزان آمادگی تیم‌ها در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: هفت نفر از داوران و مربیان خارج از استان در برگزاری رویداد ایده ناب حضور دارند.
وی اظهار کرد: این رویداد توسط جوانان استان به صورت غیر انتفاعی برگزار می‌شود و از مسئولان انتظار می‌رود از این رویداد‌ها و جریان‌ها حمایت کنند.
انتهای پیام/ ب

 

دومین رویداد ایده ناب ۱۹ اردیبهشت درمرکز استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد

برچسب ها: جوانان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.