ثبت ۱۵۰ کانون مساجد ایلام در پرتابل بچه‌های مسجد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از ثبت حدود ۱۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد این استان در سامانه بچه‌های مسجد خبر داد .

ثبت ۱۵۰ کانون مساجد ایلام در پرتابل بچه‌های مسجد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور اعلام کرد: طرح ساماندهی و ثبت‌نام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه جامع بچه‌های مسجد از اسفندماه سال گذشته در سراسر کشور آغاز شده است .
وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، سازمان‌دهی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد و اجرای هر چه‌ بهتر و بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌های این کانون‌هاست، افزود: ارائه خدمات بهتر به کانون‌های مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری و ترویج سبک زندگی اسلامی و تشویق اقشار مختلف جامعه جهت بهره‌برداری از قرآن و سنت در امورات زندگی از اهداف اجرای این طرح است .
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام اضافه کرد: در راستای ثبت و به ‌روزرسانی اطلاعات کانون‌ها فرهنگی هنری مساجد مدیران کانون‌های شهری باید حداقل ۲۰ نفر و کانون‌های روستایی ۱۵ نفر از اعضای فعال خود را در سامانه جامع آمار و اطلاعات ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به آدرس الکترونیکی www.bachehayemasjed.ir حداکثر تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت سال جاری ثبت کنند.
چراغی‌پور گفت: تمدید مجوز تأسیس و فعالیت کانون‌ها و صدور کارت عضویت در سال ۹۷ منوط به ثبت کانون و اعضای آن در سامانه یاد شده بود و در رویکرد جدید و بر اساس تغییرات اعمال‌شده از این ‌پس واریز سرانه طبق سنوات گذشته به کانون‌ها نخواهیم داشت و فقط کانون‌هایی حمایت‌های مالی را دریافت می‌کنند که فعالیت‌های خود را در این سامانه ثبت کرده باشند .
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹۵ کانون فرهنگی و هنری مسجد در مناطق مختلف شهری و روستایی فعالیت دارند، عنوان کرد: یکپارچه‌سازی اطلاعات در سطوح مختلف استانی، شهرستانی، کشوری تحت یک بانک اطلاعات یکپارچه، بررسي و ارزيابي وضعيت موجود کانون‌ها و خدمات ارائه‌شده ازنظر کمی و کیفی، تقویت و تسهیل ارتباط بین کانون‌ها، دبیرخانه‌ها و ستاد در مناطق مختلف کشور و ایجاد شبکه اطلاع‌رسانی و ارتباطی بین کانونی ازجمله اهداف این سامانه است .
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در پایان از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجدی که در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند دعوت کرد که هر چه سریع‌تر برای ثبت‌نام در این سامانه به دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان واقع در خیابان پیروزی مراجعه و یا از طریق آدرس اینترنتی ذکرشده اقدام کنند.

 

انتهای پیام/اس

 

150 کانون مساجد ایلام در پرتابل بچه های مسجد ثبت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.