فرمانده نیروی انتظامی فارس خبر داد؛

شاخص‌های امنیتی در استان فارس رو به صعود است

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: با حمایت مردم، مسئولان و تلاش‌های کارکنان، شاخص‌های امنیتی در سطح استان خوب و رو به صعود است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در نشست تعاملی فرماندهی انتظامی استان با سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان فارس، بیان کرد: نیروی انتظامی با ۱۲۶ مأموریت مختلف بیشترین ارتباط و سطح اصطحکاک را با مردم در جامعه دارد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلفی مانند مبارزه با مواد مخدر، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، مبارزه با قاچاق کالا، پیشگیری از بروز انواع سرقت و بسیاری از موارد دیگر در جامعه سر و کار دارد که بسیار حساس، سنگین و دشوار است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به امنیت خوب و مطلوب استان، تصریح کرد: با حمایت مردم، مسئولان، اعضای شورای تأمین و همچنین تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان فارس، شاخص‌های امنیتی در سطح استان خوب و رو به صعود است.

سردار گودرزی، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با کالای قاچاق، پیشگیری از سرقت و صیانت از کارکنان انتظامی را از اولویت‌های نیروی انتظامی استان دانست و افزود: فرماندهی انتظامی استان فارس در راستای تحقق این اولویت ها، همه تلاش و اقدامات خود را انجام خواهد داد.

این مقام ارشد انتظامی ضمن تشکر از تعامل خوب و دو جانبه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با فرماندهی انتظامی استان فارس، گفت: اگر مأمور نیروی انتظامی مرتکب اشتباهی شود و تخلفی انجام دهد، بر اساس قانون با وی برخورد می‌شود.

امنیت و احساس امنیت در استان فارس مطلوب است

در ادامه، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان فارس گفت: در حال حاضر استان فارس از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است و امنیت و احساس امنیت در سطح استان مطلوب است.

سید ابوالحسن هاشمی با اشاره به بازسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان فارس در نتیجه اجرای طرح مکنا، افزود: با اقدامات خوب و مؤثر سردار گودرزی در مراکز انتظامی، شاهد افزایش اعتماد مردم به ناجا و رعایت حقوق شهروندی در این مراکز هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: بازداشتگاه‌های نیروی انتظامی با توجه به بازسازی صورت گرفته و نصب دوربین مداربسته، نسبت به گذشته بسیار خوب و مطلوب شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار