با مخترعین ایرانی؛

امنیت و کارایی بالای تجاری به کمک نرم افزار‌های دانش بنیان

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به طراحی نرم افزاری شده است که سیستم‌های مالی و اداری یک سازمان را در بر می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند، باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد، محصولات دانش بنیان که این شرکت‌ها تولید می‌کند معرفی کند.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به طراحی نرم افزاری شده است که برای اولین بار در کشور مورد استفاده قرار گرفته است، این نرم افزار با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد برای تمام مراکز تجاری از یک سازمان بزرگ تا تولیدی کوچک  مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به ویژگی های درون نرم افزاری خود این سازمان ها را از بالاترین سطح تا پایین ترین دسته بندی می‌کند  و آنهارا تحت پوشش خود قرار می‌دهد و از این سو سبب توسعه فعالیت‌های تجاری می‌شود.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درخصوص این نرم افزار تجاری بیان کرد: این نرم افزار همانند سایر نرم افزارهای تجاری است اما نکته برجسته آن این است که برای اولین بار در کشور تولید و طراحی  شده است و به همین دلیل است که تمام سازمان‌های تجاری را چه کوچک و چه بزرگ دربر می‌گیرد و  اهمیت بسیاری دارد.

وی با اشاره به اینکه این نرم افزار در حوزه تجاری و مالی فعالیت می‌کند، گفت: برای دسترسی به ویژگی‌های مالی یک سازمان، مدیریت منابع انسانی، سهام و سود می‌توان از این نرم افزار بهره برد چراکه تمام اطلاعات یک شرکت و سازمان در این سیستم ثبت می‌شود.

مدیر این شرکت دانش بنیان ادامه داد: این نرم افزار برای کمک به حسابداران طراحی شده است و هریک از بنگاه‌های تجاری با فعال کردن ویژگی‌های این نرم افزار فعالیت های حسابرسی خود را انجام می‌دهند و سازمان‌ها با فعال کردن این ویژگی‌ها می‌توانند به نرم افزار مالی پیشرفته‌ای دست یابند و یا از همان نمونه ابتدایی استفاده کنند.

امنیت مالی شرکت خود را به کمک فناوری های نوین تامین کنید

وی با اشاره به اینکه مدیر شرکت به سیستم نرم افزاری اشراف کاملی دارد، تصریح کرد: هریک از کارمندان شرکت به این نرم افزار دسترسی دارند و به همین دلیل مدیر باید فعالیت‌های آنان را درصد کند این نظارت از طریق دسترسی‌هایی که به مدیر شرکت داده می‌شود انجام می‌گیرد و او می‌تواند از هرگونه تغیر در سیستم آگاهی یابد که همین موضوع سبب افزایش امنیت نرم افزار و سیستم مالی یک شرکت می‌شود.

مدیر این شرکت دانش بنیان یادآور شد: هدف از تولید و طراحی چنین نرم افزاری افزایش کارایی یک شرکت، دسترسی به اطلاعات مالی و منابع انسانی و همچنین افزایش امنیت مالی یک شرکت و یا سازمان تجاری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار